خبرهای داغ:
زهره الهیان عنوان کرد؛

ملت ایران پیروز میدان در چهاردهه انقلاب/ نعمت رهبری و مردم سالاری دینی سرمایه اصلی انقلاب و نظام

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس :با صراحت می‌توان گفت پیروز این میدان بزرگ ملت مصمم، مستحکم ،مومن ،انقلابی، فداکار و وفادار ایران انقلابی بوده است به گونه‌ای که انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان در عرصه های مختلف پیروزی و پیشرفت قابل ستایشی داشته است.
کد خبر: ۹۴۱۴۴۱۳
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، زهره الهیان, نماینده مردم تهران ری شمیرانات اسلامشهر وپردیس در مجلس یازدهم و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه به مناسبت فرارسیدن ایام الله 22 بهمن و چهل و سومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

ملت ایران پیروز میدان در چهاردهه انقلاب/ نعمت رهبری و مردم سالاری دینی سرمایه اصلی انقلاب و نظام
متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و جدال راهبردی و مبارزه بی امان و مستمر ملت با بصیرت ایران اسلامی در نبرد سخت و نرم با نظام سلطه و استکبار و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکاو همچنین رژیم تروریستی و جعلی اسرائیل ، قرائن و شواهد و اعترافات نظریه‌پردازان غربی با صراحت می‌توان گفت پیروز این میدان بزرگ ملت مصمم، مستحکم ،مومن ،انقلابی، فداکار و وفادار ایران انقلابی بوده است به گونه‌ای که انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان در عرصه های مختلف پیروزی و پیشرفت قابل ستایشی داشته است.

تبعیت از ولی فقیه و وحدت و یکپارچگی ملت عزیزمان، رمز پیروزی و پیش روندگی ایرانیان طی چهار دهه اخیر بوده و همچنان نقشه‌راه آحاد امت شهید پرور است و به فضل الهی، هیچ رخداد و حادثه ای به مانند ۴۳ سال گذشته نخواهد توانست موجب انشقاق ،شکاف و تضعیف اراده و ثبات قدم خانواده عظیم انقلاب اسلامی در این مسیر شود و بنابر این، سرمایه اصلی انقلاب و نظام، نعمت رهبری و مردم سالاری دینی است .

نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول این چهل و سه سال، دستاوردهای بزرگ و سرنوشت‌سازی در حوزه های مختلف داشته از جمله به سطحی از توانمندی در حوزه دفاعی و بازدارندگی رسیده که دیگر شاهد مسائل ضد امنیتی و ضد ثبات در کشور نیستیم .

البته در حوزه بین المللی هم به حول و قوه الهی به سطحی از توان و اقتدار رسیده ایم که قدرتهای بزرگ دنیا ناچار به به مذاکره با ایران اسلامی هستند .

تدوین و تحقق نظریه حکومت دینی حول محور ولایت مطلقه فقیه، استقرار جمهوری اسلامی و نگاشت قانون اساسی مترقی ،تحقیر استکبار و سلطه ، نفوذ گفتمان انقلاب و مقاومت اسلامی، افشای چهره اسلام امریکایی، پرچمداری مبارزه جهانی علیه سلطه و صهیونیسم، به چالش کشیدن نظام لیبرال دموکراسی غربی و راهگشایی برای فروپاشی نظام سوسیال کمونیسم شرقی با شکستن ابهت پوشالی ابرقدرت‌های حاکم بر این دو نظام از جمله دستاوردهای انقلاب است که هم اینک صدای ایران اسلامی را طنین انداز تر از همیشه به گوش ملل و جوامع حق طلب و آزاده جهان رسانده است.

امید است که ملت عزیز ایران درگام دوم انقلاب با امید ونشاط هرچه بیشتر وبا تفکر مقاومت در سایه رهبری مدبرانه امام خامنه ای راهی بسوی افق جدید که همان تمدن نوین اسلامی است بگشایند
والسلام .

ارسال نظرات