خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی در مراسم کلنگ زنی موسسه درمان بسیج:

ساخت موسسه درمانی شهید سلیمانی شمال شهر بیرجند نیازمند حمایت خیرین و شهرداری

هزاری گفت: اعتبار پیش‌بینی‌شده برای ساخت مؤسسه درمان 20میلیارد تومان است که امیدواریم با کمک و مساعدت خیرین و مؤسسات خدمات‌رسان در بیرجند این پروژه روند ساختش طولانی نشود.
کد خبر: ۹۴۱۴۴۷۶
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، امروز (21 بهمن) مراسم کلنگ‌زنی درمانگاه شهید سلیمانی با همکاری مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان و بنیاد تعاون بسیج به‌مناسبت دهه فجر با حضور مسئولین در منطقه شمال شهر بیرجند، شعبانیه، بلوار بقیةالله برگزار شد.

 سرهنگ رضا هزاری معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان ضمن تبریک یوم‌الله 22بهمن اظهار داشت: 22بهمن به‌منزله لیلةالقدر که سرنوشت یک عمر انسان در یک شب رقم می‌خورد در این روز سرنوشت ملت ایران به دست ابرمردی از سلاله حضرت رسول(ص) و با پشتیبانی ملت و بر محور دین رقم خورد و ما این روز را گرامی می‌داریم.

 وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به تعبیر امام خمینی(ره) انفجار نور بود و طبق قرآن ذکر آن باید اتفاق بیفتد به‌جهت خروج از ظلمات به نور، چون خروج از جهل، استبداد، استعمار و استثمار در این ایام رخ داده‌است انقلاب اسلامی به عنوان هدیه الهی به ملت ایران عرضه  شد یاد این ایام بر همه ما واجب است و یاد رشادت‌های شهدا را وظیفه خود می‌دانیم.

 هزاری بیان داشت: در این منطقه محروم شمال شهر بیرجند کلنگ‌زنی احداث درمانگاه بسیجیان بنام شهید سرافراز اسلام حاج‌قاسم سلیمانی رقم می‌خورد.

وی اضافه کرد: مؤسسه درمان یکی از مؤسسات ذیل بنیاد تعاون بسیج، کاملاً مردمی است و اعتبار دولتی و وابسته به سپاه ندارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان گفت: بنیاد تعاون بسیج در سپاه استان  در بخش های ترابری، درمان، علمی، آموزشی، مؤسسات قرآنی نور، اشتغال‌زایی و عمران فعالیت‌هایی در استان داشته‌است.

وی عنوان کرد: مؤسسه درمان با وظیفه خدمات‌رسانی به بسیجیان استان در مرکز استان دو درمانگاه در خیابان مطهری مشغول به فعالیت هستند خدمات درمانی به بسیجیان با اعتبار 25 میلیارد ریال از ابتدای تاسیس داشته‌اند.

هزاری افزود: خدمات موسسه درمان بسیج شامل پرداخت نقدی درمان 700 میلیون ریال، بخش عمومی، دندان‌پزشکی و غیره 30هزار خدمات، بیمه تکمیلی 3هزار نفر و درمان ناباروری 300 زوج به هر نفر 30میلیون ریال داده‌شده است.

وی ادامه داد: از امسال در زمینه درمان ناباروری بیمه تکمیلی اختصاص یافته است  و با پرداخت 16 میلیون تومان به هر زوج دنبال می‌شود. 25هزار نفر از بسیجیان کارت سلامت دریافت کردند پوشش بیمه تامین اجتماعی که با پرداخت کمتر و خدمات بیشتر در مؤسسه درمان انجام می‌شود.

 معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان با اشاره به احداث موسسه درمان در شمال شهر بیرجند گفت: زمینی به مساحت 2هزار و 400مترمربع با همکاری راه و شهرسازی برای ساخت مؤسسه درمانی بسیجیان در شمال شهر بیرجند در اختیار مؤسسه قرار گرفته‌است.

وی افزود: در این زمین ساختمانی با زیربنای چهار طبقه و زیرزمین شامل بخش‌های مختلف دندان‌پزشکی، خدمات عمومی و تخصصی، سلامت‌کده، درمان سنتی و غیره در این‌جا بعد از تأسیس بنا خدمات ارائه می‌شود.

هزاری خطاب به مسئولین ادارات و اعضای مجمع خیرین استان گفت: این پروژه  اعتبار دولتی ندارد و می بایست کمک به ساخت درمانگاه صورت گیرد. اعتبار پیش‌بینی‌شده برای ساخت مؤسسه درمان 20میلیارد تومان است که امیدواریم با کمک و مساعدت خیرین و مؤسسات خدمات‌رسان در بیرجند این پروژه روند ساختش طولانی نشود.

 وی با بیان پیشنهادی به اعضای بنیاد تعاون بسیج گفت: هیات مدیره از خیرین در این‌جا تشکیل شود تا از کمک‌های اعضا در بحث درمان استفاده شود قطعا در مجموعه بنیاد تعاون بسیج نیز اعتباری پیش‌بینی شده‌است و ما پشتیبانی خواهیم داشت.

وی ضمن قدر دانی از پیش‌کسوتان که مؤسسه درمان بسیج را پشتیبانی کردند اظهار امیدواری کرد: از شهرداری بیرجند انتظار مساعدت داریم که پروژه  درمانی در شأن مردم شریف منطقه شمال شهر بیرجند داشته‌باشیم.

 انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار