نشست بصیرتی

بسیجیان پایگاه حدیث حوزه زینبیه سلام الله علیهاسپاه زرند برگزار شد

همزمان یا دهه فجر نشست بصیرتی خواهران بسیجی پایگاه مقاومت حدیث حوزه زینبیه سلام الله علیهاسپاه زرند با حضور خانم شمسی درگاهی هادی سیاسی این ناحیه در تکیه ابالفضل (علیه السلام ) روستای باب تنگل زرند برگزارگردید
کد خبر: ۹۴۱۴۹۸۹
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱

در این مراسم خانم شمسی درگاهی هادی سیاسی این ناحیه با تبریک چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وگرامی داشت یادوخاطره شهدای والامقام خصوصا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت : همه باید قدردان و شکرگزار نعمت انقلاب اسلامی باشیم، چرا که این نعمت در پرتو ایثارگری و جانفشانی شهدا نصیب ملت ایران شده است .

وی افزود :انقلاب اسلامی یکی از نعمت های بزرگ خداوند به ما است. مردم ما پیش از انقلاب تحت یک فرهنگ خود کم بینی در مقابل استکبار مواجه بودند. هویت کشی فرهنگی از طرف غرب بر مردم مسلمان حاکم بود.امام راحل پرده از چهره استکبار  کنار زد و حیله های آنها را شناساند.

هادی سیاسی سپاه زرند باشاره به حیله های استکبارجهانی که خیمه ولایت را هدف قراردادند گفت : در مقابل حیله های دشمنان مواظب باشیم.دشمن خیمه اصلی یعنی خیمه ولایت  را قرارداده است . اعظم نعمت ها، نعمت ولایت است که باید شکرگزار باشیم.

خانم درگاهی افزود : این کشتی انقلاب در این دنیای پرطوفان حرکت می کند و امام راحل در ابتدای انقلاب این کشتی را با صلابت و حکمت هدایت کردند. امام راحل این کشتی را در این دریای پرطوفان به پیش بردند و پس از رحلت امام، خلف صالح امام، حضرت آیت الله خامنه ای توانست با تمام قدرت این کشتی را در این دنیای پرتلاطم به پیش ببرند و باید شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم،نعمت ولایت را باید حفظ کرد چرا که اگر غره پیامبر گونه و قدرتمندانه رهبری نبود استکبار مدت ها پیش امنیت کشور را متزلزل کرده بود دشمن در خواب نمی دید انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام به پیروزی برسد خدا را شاکریم امروز رهبری را در اختیار شخصیتی بزرگ داریم که در دنیا بی نظر هست پس همگان باید قدر نعمت ولایت و رهبری را به خوبی بدانیم.

خانم نورالدینی فرمانده این پایگاه برپایی جشن انقلاب،نشست های هم اندیشی،کارگاه سبک زندگی وخانواده ،یادواره خانگی شهداء از دیگر برنامه های این پایگاه رابرشمرد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار