مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج):

صبر در برابر مصیبتها و مشکلات از ویژگی های بارز امام جواد(ع) بود

زنجان- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت :مهم‌ترین ویژگی امام محمد تقی (ع) صبر و مقاومت در برابر تمام مصیبت ها و مشکلات بود.
کد خبر: ۹۴۱۵۱۳۴
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

حجت الاسلام محبعلی احدی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت امام محمدتقی(ع)، اظهار داشت :باید سعی کنیم تا راه کمال عقل را پیموده و با تزکیه و تهذیب نفس متعالی گردیم و در برخورد با همنوعان و مومنین خوشرو و ساده زیست باشیم و در زندگی صراط المستقیم را انتخاب کنیم ، مطیع امر ولایت باشیم و عبادات را مخصوص خدا بدانیم .

صبر در برابر مصیبتها و مشکلات از ویژگی های بارز امام جواد(ع) بود

 

این مقام مسئول در ادامه ویژگیهای اخلاقی و رفتاری آن حضرت اشاره کرد و خاطرنشان داشت : آن حضرت در فضل و حکمت و علم و ادب و کمال عقل برترین بودند، عالم ترین فرد زمان خویش بودند و در برابر همه مصیبتها و مشکلات شکیبا بودند و به فقرا و مستمندان رسیدگی می کرد و در بخشش و کرامت برترین بودند. 

 

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ در پایان به حدیثی از حضرت امام محمدتقی(علیه السلام) اشاره کرد و افزود : آن حضرت می فرمایند مؤمن محتاج است به سه خصلت ، توفیق از خلق تعالی ، و واعظی از نفس خود که پیوسته او را موعظه کند و قبول کند از آنکه او را نصیحت کند .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار