مشاور فرهنگی و آموزشی مجمع خیرین کشور منصوب شد

رئیس مجمع خیرین کشور ، در حُکمی "احمدی صافی" را بعنوان مشاور فرهنگی و آموزشی این مجمع منصوب کرد.
کد خبر: ۹۴۱۵۲۱۰
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج: طی حکمی از سوی" حبیب‌الله بوربور"، رئیس مجمع خیرین کشور، "احمد صافی"، مشاور فرهنگی و آموزشی مجمع خیرین شد.

احمد صافی، از اساتید برجسته دانشگاهی و از پیشکسوتان تعلیم و تربیت و همچنین مشاور وزیر آموزش و پرورش در شورای عالی می باشد.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین، هدف از انتخاب وی را " اقدام جهت تهیه محتوای آموزشی در رابطه با معرفی و ترویج امر خیر و خِیّرین، با کمک مراجع ذیربط در وزارتخانه آموزش و پرورش توصیف کرد.

در حکم "حبیب الله بور بور" به "احمد صافی" آمده است:

احترام با عنایت به تجارب و خدمات ارزنده و اثرگذار شما در عرصه تعلیم و تربیت و اقدامات نیکوکارانه در امور فرهنگی و آموزشی کشور به این وسیله، به "عنوان مشاور فرهنگی و آموزشی مجمع خیرین کشور" منصوب می شوید‌.

امید است، با اتکال به خداوند متعال با ارائه نظرات تخصصی و کارشناسی در تدوین و اجرای برنامه های خیرخواهانه مجمع در امور آموزشی و فرهنگی، بویژه تهیه محتوای آموزشی مرتبط با ترویج امر خیر، جهت درج در کُتب درسی موجب افزایش کمی و کیفی خدمات مجمع خیرین کشور باشید.

مقتضی است ، گزارش اقدامات صورت گرفته در این رابطه را که با همفکری و همکاری سایر اعضای مجمع به عمل خواهید آورد، هر سه ماه یکبار به مجمع گزارش فرمایید‌.

انتهای پیام//

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار