مسئول بسیج حقوقدانان سپاه اردبیل در گفتگو با بسیج :

طرح حقوق یاران دراستان اردبیل با جدیت اجرا می شود

مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل گفت: طرح حقوق یاران از جمله برنامه‌های بسیج حقوق دانان در جهت ارتقای سواد حقوقی افراد است و در حال ساماندهی این طرح هستیم.
کد خبر: ۹۴۱۶۰۲۵
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

طرح حقوق یاران دراستان اردبیل با جدیت اجرا می شود

مسئول بسیج حقوقدانان سپاه اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اردبیل،اظهار کرد: با همکاری معاونت مساجد و محلات سپاه استان، حقوق دانان و اساتید تحصیل کرده در حوزه حقوق را در پایگاه‌ها وحوزه های مقاومت بسیج ساماندهی می‌کنیم تا خدمات حقوقی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش آگاهی های حقوق شهروندی  به پایگاه‌های بسیج در محلات ارائه شود.

وی افزود: اطلاعات مردم در مورد قوانین و مقررات پایین بوده  و این خود بر افزایش تعداد ورودی پرونده‌ها به مراجع قضائی افزوده است. در حالی که بسیج حقوق دانان استان تلاش می‌کنند تا با ارتقاء آموزش و آگاهی افراد جامعه ، زمینه کاهش ورود پرونده‌ها را به مراجع قضائی به وجود آورند.

سرهنگ ندائی  با اشاره به اینکه سازمان بسیج حقوق‌دانان استان اردبیل برای حل معضلات و آسیب های اجتماعی  طرح های محله‌ای، منطقه‌ای و استانی را در دستور کار خود  قرار داده  است ،افزود: در راستای کمک به دادگستری کل استان و قوه قضاییه، احیای حقوق عامه، حمایت از اقشار مختلف جامعه و مبارزه جدی با فساد گام های مثبتی برداشته است.

وی ادامه داد:  بسیج حقوق‌دانان کمک حال سیستم دستگاه قضا است و سعی دارد از حجم پرونده های ورودی‌ جلوگیری شود و این مهم نیازمند حرکت جهادی و بسیجی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار