خبرهای داغ:
درنشست بصیرتی بخش منج لردگان بیان شد؛

بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشتند

حجت الاسلام فرامرزی؛ امروز دشمن فهمید که نقش بانوان در پیروزی اسلام علیه کفر بسیار مؤثر است، بنابراین سعی بر این دارد که ابتدا رکن اصلی خانواده را به چالش بکشد.
کد خبر: ۹۴۱۶۲۸۱
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی ویژه بانوان با موضوع نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در مسجد انصارالحسین علیه السلام، بخش منج شهرستان لردگان برگزار شد.

حجت الاسلام فرامرزی در این نشست  گفت:نقش زن ها در تاریخ در نهضت های  تنباکو ، مشروطه،  قضیه ۱۵ خرداد و عرصه های مختلف انقلاب  اسلامی ، اگر بالاتر از مردان نبود کمتر هم نیست.

وی افزود: آنها نه تنها در میدان حاضر شدند و به واسطه حضور آنها مردان اگر قوتشان کم بود، قوی تر می شدند و اگر قوی بودن قدرت آنها دوچندان می شد.

این کارشناس سیاسی تاکید کرد: تاریخ گواه است که در نهضت اسلامی و انقلاب اسلامی بانوان نقش تاثیر گذار و اساسی داشتند، زیرا بانوان هم خودشان فعالیت می کردند و هم مردها را به فعالیت تشویق می‌کردند.

حجت الاسلام فرامرزی تصریح کرد: نقش مادران و بانوان در تربیت فرزندان انقلابی و پیروزی انقلاب بسیار موثر بود و امروز دشمن سعی دارد نقش بانوان را در خانواده کمرنگ کند، فضای مجازی و تبلیغات غربی وارد خانواده ها شود تا کانون خانواده که در رأس آن مادرخانواده هست، سست شود،  محبت ها را کم و در نهایت غیرت و روحیه شهادت طلبی را از خانواده ها بگیرند.

وی در پایان بیان داشت: امروز دشمن فهمید که نقش بانوان در پیروزی اسلام علیه کفر بسیار مؤثر بود بنابراین سعی بر این دارد که ابتدا رکن اصلی خانواده را به چالش بکشد تا اهداف و برنامه های خود را عملی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار