خبرهای داغ:
حجت الاسلام پژمانفر در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

مشارکت مردمی بزرگترین سرمایه انقلاب است/ جریان‌های مدیریتی نتوانستند هم پای مردم باشند

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه بزرگترین سرمایه ای که  انقلاب به آن احتیاج دارد، این است که مردم همانگونه که پای کار نظام بوده اند بمانند، گفت: در واقع مشارکت مردمی بزرگترین سرمایه انقلاب است.
کد خبر: ۹۴۱۶۶۰۴
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص ضرورت انجام اقداماتی برای استمرار انقلاب اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی پایه های خودش را بر اساس مردم سالاری دینی و حاکمیت مردم محکم می کند، اما در این راستا جریان‌های مدیریتی نتوانستند که هم پای با مردم مسیر را جلو بروند.

وی افزود: کسانی که در این راستا باید نقش آفرینی کنند و مدیریت کشور را هم عهده دار هستند، باید تمام تلاش خودشان را در این راستا قرار دهند تا مشکلات پیشروی مردم حل شوند.

حجت الاسلام پژمانفر با بیان اینکه بزرگترین سرمایه ای که  انقلاب به آن احتیاج دارد، این است که مردم همانگونه که پای کار نظام بوده اند بمانند، ادامه داد: در واقع مشارکت مردمی بزرگترین سرمایه انقلاب است.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به این که دشمن تلاش می کند که سرمایه مشارکت مردمی را بگیرد، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد که با کار های خود مشارکت مردم را که همیشه فرصتی برای نظام بوده است تبدیل به تهدید کند.

وی اضافه کرد: ما باید برای این موضوع آماده باشیم و برنامه‌ریزی داشته باشیم تا فضای پیش رو، یک فضای امیدوارکننده و رو به جلو باشد.

پژمانفر تاکید کرد باید یک فضای امیدوار کننده در ذهن  مردم شکل بگیرد، کما اینکه همانطوری که مردم  تاکنون پای کار انقلاب بوده‌اند، انشالله با جدیت بیشتر به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

ارسال نظرات