خبرهای داغ:

بسیج دهاقان در راستای مبارزه با مواد مخدر در دو عرصه آگاه سازی و حمایتی فعالیت می‌کند

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان با اشاره به فعالیت‌های بسیج در راستای مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد گفت : فعالیت‌های این نهاد در دو عرصه آگاه سازی و حمایتی انجام می گیرد.
کد خبر: ۹۴۱۶۷۷۲
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷

سرگرد پاسدار عماد بهرامی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در دهاقان با اشاره به فعالیت‌های بسیج در راستای مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد اظهار داشت : فعالیت‌های این نهاد در دو عرصه  آگاه سازی و حمایتی انجام می گیرد.

وی با بیان این‌که در سالی که گذشت 4 عنوان برنامه در این راستا داشته ایم گفت : برگزاری 32 کارگاه پیشگیری از اعتیاد در 3 محله کرامت و 20 کارگاه در سایر محله ها برگزار شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان ادامه داد : در راستای درمان و حمایت افرادی که درگیر اعتیاد بوده اند ، 12 نفر توسط ناحیه مقاومت بسیج و با هزینه این نهاد به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.


سرگرد بهرامی با اشاره به فعالیت‌های بسیج در راستای حمایت از خانواده معتادان گفت : 370 خانوار توسط بسیج از نظر معیشتی ، مشاوره ای و ... مورد حمایت قرار گرفتند.


وی در خصوص فعالیت‌های ترویجی در راستای پیشگیری از اعتیاد گفت : پوستر هایی در قالب پک 40 تایی تولید شد و در هر فصل یک پک در محلات  توزیع شد.


جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان همچنین خاطر نشان کرد : معاونت اجتماعی ناحیه نیز به صورت تخصصی برنامه ریزی و راهبری برنامه های این موضوع را بر عهده دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار