خبرهای داغ:

تهاتر بخشی از مطالبات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با نفت‌خام/ ۲۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) بابت بخشی از مطالباتی که از دولت دارد، نفت‌خام تحویل می‌گیرد و بخشی از آن، توسط شرکت‌هایی که مجوز فروش دارند، به فروش می‌رسد و منابع مالی آن به قرارگاه بازمی‌گردد تا صرف پرداخت مطالبات پیمانکاران شود.
کد خبر: ۹۴۱۷۲۸۶
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم آغاز توزیع 200 هزار بسته معیشتی ویژه نیازمندان و تحویل 680 مسکن ویژه معلولان سازمان بهزیستی توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با حضور سردار سرتیپ پاسدار سیدحسین هوش السادات، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد.

سردار هوش‌السادات در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) در کنار فعالیت‌های جهادی و عمرانی که در سراسر کشور انجام می‌دهد، به مسئولیت‌های اجتماعی خود در راستای محرومیت‌زدایی پایبند است.

وی افزود: در این راستا امروز توزیع بیش از 200 هزار بسته معیشتی که تلاش شده از مرغوب‌ترین و بهترین برندهای معتبر باشند، بین نیازمندان آغاز شده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) تصریح کرد: این قرارگاه در هر نقطه کشور که کارگاه عمرانی دارد، برنامه‌هایی جهت محرومیت زدایی تا شعاع 70 کیلومتری هر کارگاه اجرا می‌کند که بخشی از توزیع بسته‌های معیشتی نیز در همین محدوده صورت خواهد گرفت و توزیع بقیه بسته‌ها نیز با شناسایی نیازمندان در استان‌های مختلف، از سوی سپاه هر استان انجام می شود.

وی ادامه داد: در کنار این بسته‌های معیشتی که شامل اقلام و کالاهایی چون برنج، روغن و ... هستند، بیش از 38 هزار بسته لوازم‌التحریر و بیش از 500 بسته جهیزیه برای نیازمندان توزیع شده است.

سردار هوش‌السادات با اشاره به برنامه قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) برای تحویل 680 مسکن ویژه معلولان سازمان بهزیستی گفت: اغلب این واحدهای مسکونی تحویل شده و بقیه آنها نیز تا پایان سال تحویل خواهد شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در پاسخ به سوالی در خصوص تحویل نفت توسط قرارگاه بابت مطالباتی که از دولت دارد، گفت: قرارگاه بابت بخشی از مطالباتی که از دولت دارد، نفت‌خام تحویل می‌گیرد و بخشی از آن، توسط شرکت‌هایی که مجوز فروش دارند، به فروش می‌رسد و منابع مالی آن به قرارگاه بازمی‌گردد تا صرف پرداخت مطالبات پیمانکاران شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار