خبرهای داغ:
با حضور استادیاران نواحی و سر مربیان اقشار بسیج صورت گرفت؛

پنجمین مجمع استادیاران صالحین استان قزوین برگزار شد

پنجمین مجمع استادیاران صالحین استان قزوین با حضور استادیاران نواحی، سر مربیان اقشار بسیج و استاد صالحین استان، در دفتر آیت اله اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۷۴۴۹
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، پنجمین مجمع استادیاران صالحین استان قزوین، با حضور استادیاران نواحی، سر مربیان اقشار بسیج و استاد صالحین استان، در دفتر آیت اله اسلامی برگزار شد. برگزار شد.

آیت الله اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و استاد حلقه های صالحین در این مجمع، ضمن تشریح ابعاد «جهاد تبیین»، خواستار جمع آوری و دسته بندی شبهات مطرح شده در فضای مجازی، در دو مقوله اعتقادی و ملی توسط تعلیم و تربیت استان شد.

وی با بیان اینکه برای موفقیت در ارتباط گیری با جوانان باید به یک نقطه اشتراک با انها دست یافت، عنوان کرد: همراهی و ایجاد شناخت یکسان از جوانان، امر مهمی است لذا باید برنامه های مناسب برای آنان فراهم شود.

آیت اله اسلامی اظهار کرد: از ائمه جمعه به عنوان فرماندهان قرارگاه فرهنگی هر منطقه یاد می شود لذا لازمه اجرای یک کار فرهنگی در هر مجموعه‌ و تربیت نیروی مناسب، حضور فرد مربی در بطن جامعه است.

در ادامه حجه الاسلام غلامی معاون تعلیم و تربیت استان، در این مجمع ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده تعلیم و تربیت استان بعد از اجلاسیه صالحین بیان کرد: با توجه به دغدغه استادیاران صالحین مبنی بر اجرای منویات مقام معظم رهبری در راستای بیان حقایق انقلاب، خواستار تشریح موضوع مهم «جهاد تبیین» و نیز فعال تر شدن حلقه های صالحین شدند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها