خبرهای داغ:
معاون امور عمرانی استاندار قزوین؛

کم کاری در حوزه اطلاع رسانی، مشکل بخش گردشگری است

معاون عمرانی استاندار اظهار کرد: مشکل ما کم کاری در حوزه اطلاع رسانی است و باید یکی از مهمترین راهبردهای ما برنامه ریزی جهت جذب گردشگر به سمت مراکز گردشگری باشد.
کد خبر: ۹۴۱۷۵۳۰
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان به ریاست مهدی رجحانی معاون امور عمرانی استاندار قزوین و با حضور مسوولان دستگاه های اجرایی و امدادی استان درساختمان مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد.

رجحانی در این جلسه بیان کرد: ما یک استان ویژه در شریان های ملی خاص هستیم و عموما مسافرین استان، مسافرین عبوری هستند و برای جذب آنها باید تمرکز در راه ها وجود داشته باشد در حالی که تمرکز ما در مراکز است.

وی گفت: اجرای برنامه‌های ویژه نوروز در سطح استان فقط متمرکز به مرکز استان و شهرستان ها نباشد بلکه باید این جشن ها در شریان های عبوری و ترددی استان ایجاد شود تا مخاطب با توجیه کامل به داخل شهرهای استان جهت بازدید وارد شود.

معاون عمرانی استاندار اظهار کرد: مشکل ما کم کاری در حوزه اطلاع رسانی است و باید یکی از مهمترین راهبردهای ما برنامه ریزی جهت جذب گردشگر به سمت مراکز گردشگری باشد. راهبرد اساسی حوزه گردشگری تا سال های سال در استان قزوین باید با رویکرد جذب باشد.

وی افزود: ورودی و خروجی شهرها باید پاکسازی شود. در بحث امنیت از ظرفیت بسیج استفاده شود. در بحث نماز، نمازخانه های بین راهی و روستاها آماده پذیرش نمازگزاران شوند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار