جشن نیکوکاری با شعار " عیدی برای همه " برگزار می‌شود

زنجان - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، گفت: جشن نیکوکاری با شعار " عیدی برای همه " از ۱۲ تا ۱۴ اسفند ماه جاری به مدت سه روز به صورت نمادین، همزمان با سراسر کشور در سطح این استان نیز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۷۹۸۷
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

روح الله صالحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان با اشاره به اینکه جشن ملی و معنوی نیکوکاری در آستانه سال جدید و با هدف کمک به تامین منابع مورد نیاز برای خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت برگزار می شود افزود: این رویداد ملی و معنوی، تا پایان اسفند ماه ادامه دارد.

جشن نیکوکاری با شعار

 

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری به ۲ صورت الکترونیکی و حضوری برگزار می شود، تصیرح کرد: جشن نیکوکاری علاوه بر شکل الکترونیکی در روزهای ۱۲ اسفند در میادین و معابر شهرها، ۱۳ اسفند در مصلی های نماز جمعه و ۱۴ اسفند در مدارس برگزار می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، با اشاره به اینکه کمک های جمع آوری شده با اولویت خانواده‌های ایتام، سالمند، زنان سرپرست خانوار، بیمار و بیماران صعب العلاج توزیع می‌شود، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده برای همه خانواده‌های تحت حمایت، بسته معیشتی تهیه و قبل از عید توزیع می‌شود.

 

صالحی میزان کمک های جشن نیکوکاری سال گذشته در این استان را ۱۷میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

 

وی از تقویت بسترهای الکترونیکی برای مشارکت گسترده خیران زنجانی در این کار خداپسندانه خبر داد و گفت: تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶، بستر الکترونیکی QR کد و کد دستوری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* برای همین منظور پیش بینی و برای دریافت کمکهای مردمی در قالب جشن نیکوکاری در دسترس هم استانی ها قرار دارد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، با اشاره به همکاری بسیج، آموزش و پرورش، صدا وسیما، مساجد، مراکز نیکوکاری و دیگر سازمان‌ها در برگزاری جشن نیکوکاری، ابراز امیدواری کرد، در آستانه سال نو با مشارکت مرم نوعدوست و خیران، شاهد حضور مشارکت بیشتر خیران نیک اندیش زنجانی در کمک به خانواده های تحت حمایت باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار