در جمع مرزبانان تیپ ۴۴عنوان شد:

مرزبانی کیان اسلامی بهترین ذخیره معنوی است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: مرزبانی کیان اسلامی بهترین ذخیره معنوی است.
کد خبر: ۹۴۱۸۵۶۷
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج چهارمحال و بختیاری؛ مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، به همراه جمعی از مدیران این نمایندگی با حضور در مرزهای جنوب شرق کشور با رزمندگان تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر، در دیدار با فرمانده تیپ ۴۴قمربنی هاشم علیه السلام و مرزبانان منطقه جنوب شرق ضمن تبریک فرارسیدن عید بزرگ مبعث، گفت: مرزبانی از کیان اسلامی همانند حضور در رکاب رسول مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم و حفاظت از تنگه احد در جنگ بدر است.

این مقام مسوول، افزود: مرزبانی کیان اسلامی بهترین ذخیره معنوی است و رزمندگان عزیز ما باید از این فرصت که همانند حضور در مناطقی همچون شلمچه، طلائیه و دزفول و ... است، استفاده کرده و با تهذیب نفس ادامه دهنده مسیر نورانی هشت سال دفاع مقدس باشند.

انس با قرآن، از دیگر توصیه های مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، به مرزبانان منطقه جنوب شرق کشور بود و تصریح کرد: هرگونه هزینه و وقت گذاشتن برای محافل قرآنی به مثابه سرمایه گذاری است، که برکات بیشمار دنیوی و اخروی برای فرد و جامعه به همراه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، در ادامه برخی از مسایل منطقه ای و جهانی در عرصه سیاسی را تشریح کرد و گفت: فارغ از انگیزه های مختلف و تاریخچه و ریشه های بحث اوکراین، این مسئله بیانگر این نکته است که تکیه بر دیگران و اعتماد به آمریکا و غرب به سقوط منتهی می شود.

این مقام مسوول، گفت: تفاوت نظام مقدس جمهوری اسلامی با دیگران در اصل ولایت فقیه و  رهبری امامین انقلاب بعنوان ادامه دهندگان راه رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم و توکل به قدرت لایزال الهی و پشتوانه مردمی و نیروهای مسلح مکتبی است.

وی، در پایان با اشاره به جلسه  خود با فرماندهان و مسوولان ارشد سپاه در منطقه جنوب شرق از آمادگی رزمی و روحیه سلحشوری و شجاعت، نظم و انضباط و وحدت و انسجام رزمندگان تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام در پاسداری از مرزهای کشور تقدیر کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار