نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

کارنامه سپاه و پاسداران انقلاب مملو از حماسه ها است و مجاهدت های بزرگ است/ به کارگیری همت و اراده جهادی در راستای حل مشکلات مورد توجه دولت سیزدهم باشد

دری نجف‌آبادی گفت: کارنامه سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته مملو از حماسه ها است و مجاهدت های بزرگ پاسداران در عرصه های مختلف خدمت به مردم بسیار قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۴۱۹۱۰۵
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی در محل مصلی بیت المقدس اراک گفت: نامگذاری روز ولادت امام حسین(ع) به نام‌ روز پاسدار افتخاری بزرگ برای پاسداران است و فرزندان امام خمینی(ره) و یادگاران شهید سلیمانی در سپاه به این مسئله افتخار می کنند.

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: کارنامه سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته مملو از حماسه ها است و مجاهدت های بزرگ پاسداران در عرصه های مختلف خدمت به مردم بسیار قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح کشور به برکت فرهنگ دینی و انقلابی از اقتدار و وحدت بسیار خوبی برخوردار هستند و این وحدت باید در راستای صیانت و پاسداری همه جانبه از ارزش های اسلامی و خدمت به مردم به کارگیری شود و ساختن تمدن اسلامی و ایران قوی در همه ابعاد باید در دستور کار نیروهای مسلح باشد.

امام جمعه اراک افزود: رسیدن روز جانباز یادآور رشادت های فراوان ایثارگران و جانبازان عزیز در عرصه های مختلف انقلاب است و باید از این فرصت برای تجلیل از مجاهدت های این عزیزان استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: برقراری عدالت و توانمند سازی مردم و جامعه از ضرورت های مهم امروز است که دستگاه های متولی باید به این مسئله توجه داشته باشند و فرا رسیدن هفته نیکوکاری در ایام پایانی سال فرصتی ارزشمند برای خدمت به محرومین و دستگیری نیازمندان است که باید از آن استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: محیط زیست و افزایش درختکاری و منابع طبیعی یکی از مهمترین وظايف همگانی است که باید به آن اهتمام ورزید و تخریب درختان و منابع طبیعی خیانت به جامعه بشری و خلاف سلامت جامعه و مردم است.

وی اظهار کرد: جنایات هولناک انفجار در نماز جمعه پیشاور پاکستان که بار دیگر چهره خبیث استکبار جهانی را بر همگان آشکار کرد قلوب مسلمانان و آزادی خواهان جهان را به درد آورد و جهان اسلام امروز در غم این جنایت بزرگ اندوهناک است.

وی گفت: امت اسلام با وحدت همه جانبه باید مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کند و اجازه ندهند امنیت مسلمانان در هر نقطه ای از دنیا دستخوش جاه طلبی ها و قدرت پرستی عده ای مزدور بیفتد.

امام جمعه اراک یادآور شد: تعرض به جان انسان ها محکوم است و ایران اسلامی همواره ظلم و جنایات علیه مسلمانان را محکوم کرده و اینبار هم این جنایت بزرگ را به شدت محکوم می کند و ایران مخالف جنگ طلبی است و از هرگونه اقدامات زورگویانه برائت می جوید.

وی بیان کرد: مسائل زیست محیطی ، عمرانی و فرهنگی امروز از اولویت های مهم در استان مرکزی است و باید با استفاده از تجربیات ۴۳ ساله گذشته برنامه ریزی جامعی در این خصوص انجام شود.

دری نجف‌آبادی گفت: استفاده از فرصت ها و شایسته سالاری ها در نظام اسلامی جزء اولویت های مهم باشد و علم، تخصص و تجربه باید اولویت برنامه ریزی ها و ترسیم چشم اندازها قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: به کارگیری همت و اراده جهادی در راستای حل مشکلات مورد توجه دولت سیزدهم باشد و همه امکانات و ظرفیت ها در راستای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم پای کار بیاید.

انتهای پیام 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار