خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه فجر در قرارگاه امنیتی اجتماعی احمدبن‌موسی(ع) خبر داد:

اهتزاز پرچم امام حسین (ع) در بین‌الحرمین شیراز/ ویژه برنامه روز پاسدار در حرم مطهر شاهچراغ (ع) اجرا می‌شود

جانشین فرمانده سپاه فجر در قرارگاه امنیتی اجتماعی احمدبن‌موسی(ع) از اجرای ویژه برنامه روز پاسدار در حرم مظهر شاهچراغ(ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۹۱۰۷
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ هاشم جمالی با تبریک میلاد امام حسین(ع) و نامگذاری این روز به نام پاسدار اظهار داشت: ویژه برنامه روز پاسدار در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برنامه‌ریزی شده که فردا با حضور جمعی از پاسداران در شبستان حرم مطهر برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به برنامه‌های جانبی این روز گفت: به یمن میلاد امام حسین (ع) پرچمی متبرک به نام حضرت در بین‌الحرمین شیراز به اهتزاز درخواهد آمد که نشانگر ارادت و دوستی مردم شیراز به اهل بیت به ویژه امام حسین (ع) است. 

جانشین فرمانده سپاه فجر در قرارگاه امنیتی اجتماعی احمدبن‌موسی(ع) با بیان اینکه پخت و توزیع غذای نذری نیز از دیگر برنامه‌ها است، افزود: 72 دیگ غذای نذری به نیت 72 شهید کربلا برای فردا پخت و میان نیازمندان شیراز توزیع می‌شود. 

جمالی همچنین با اشاره به دیگر فعالیت‌های این قرارگاه بیان کرد: 100 سری جهیزیه نیز در این روز برای شروع زندگی زوج‌های جوان اما کم برخوردار در نظر گرفته شده که به مبارکی میلاد امام حسین(ع) توزیع می‌شود. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها