حماسه آفرینی‌های پاسداران غیور انقلاب اسلامی باعث ناکامی دشمنان در رسیدن به اهدافشان می‌شود

فرمانده سپاه چابهار گفت: امروز نقش برجسته و کلیدی سپاه در حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن باعث بغض و کینه دشمنان از این نهاد مقدس شده است.
کد خبر: ۹۴۱۹۳۰۸
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

سرهنگ سارانی فرمانده سپاه شهرستانی چابهار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) نامگذاری این روز به عنوان روز پاسدار را افتخاری برای پاسداران رشید و غیور انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: نامگذاری سالروز ولادت با سعادت بزرگ پاسدار اسلام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با ابتکار حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز پاسدار نشان از اهمیت و نقش بی‌بدیل سپاه پاسداران در حفظ نظام و انقلاب دارد.

وی به اهمیت نقش سپاه در پاسداری از انقلاب و دستاورد‌های ان اشاره و اظهار کرد: از افتخاراتی که نصیب جمهوری اسلامی شده، انقلاب اسلامی است که امام راحل برای حفظ و حراست از آن نهاد مقدسی به نام سپاه پاسداران با مجموعه‌ای از پتانسیل مردمی را تاسیس کرد.

فرمانده سپاه چابهار با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول ۴۳ اخیر کارنامه بسیار درخشانی از خود به جای گذاشته است، گفت: طی ۴۳ سال که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد این نهاد مقدس برکات زیادی برای جمهوری اسلامی داشته و در همه سختی‌ها و موضوعات همچون امنیتی، دفاعی، محرومیت زدایی و... در کنار مردم بوده و در هر عرصه‌ای که وارد شده بسیار خوش درخشیده است.

وی حضور موثر سپاه در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را نمونه بارز حضور پاسداران دلاور در عرصه‌های سخت و حساس دانست و بیان کرد: نیرو‌های قدرتمند سپاه توانستند به خوبی در مقابل استکبار جهانی صف‌آرایی کنند و به لطف و عنایت خداوند در کنار سایر نیرو‌ها پیروزی بزرگ را رقم بزنند.

سارانی با بیان اینکه امروز نقش برجسته و کلیدی سپاه در حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن باعث بغض و کینه دشمنان از این نهاد مقدس شده است، تصریح کرد: در طول ۴۳ سال گذشته از آنجایی که استکبار جهانی به دنبال این بود تا بتواند به نظام و انقلاب ضربه‌ای وارد کرده و برای نظام چالش ایجاد کند، یکی از سازمان‌هایی که در مقابل استکبار تمام قد ایستاد سپاه بود.

وی با اشاره به اینکه حماسه آفرینی‌های پاسداران غیور انقلاب اسلامی باعث ناکامی دشمنان در رسیدن به اهدافشان می‌شود، یادآور شد: از خداوند می‌خواهیم کمک کند تا بتوانیم در طول خدمت خود به عنوان سربازان ولایت، فرمایشات مقام عظمای ولایت را در موضوعات بزرگ همچون حفظ نظام، عملیاتی و جاری و ساری کنیم و در برابر توطئه‌ها و حیله‌های دشمنان با عنایت خاص خداوند همواره پیروز و سربلند باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار