خبرهای داغ:
جانشین سپاه قمربنی هاشم(ع):

سپاه دژ نفوذ ناپذیر برای حفظ انقلاب است

سردار افضلی گفت: پاسدار اسلام و انقلاب برای اینکه بتواند به خوبی وظایف خود را انجام دهد و از اسلام پاسداری نماید باید اهل خود سازی و معرفت نفس و عامل به احکام دین خدا باشد.
کد خبر: ۹۴۱۹۶۲۳
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و گرامیداشت روز پاسدار مراسم جشنی با حضور پرسنل ناحیه مقاومت بسیج بروجن در سالن راوی این ناحیه برگزار شد.

در این مراسم جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان به ایراد سخن پرداخت و ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار بیان داشت: پاسدار اسلام و انقلاب برای اینکه بتواند به خوبی وظایف خود را انجام دهد و از اسلام پاسداری نماید باید اهل خود سازی و معرفت نفس و عامل به احکام دین خدا باشد.

سردار افضلی در ادامه ولایتمداری را به عنوان یکی دیگر شاخصه های پاسداری بر شمرد و افزود: سپاه به عنوان یک مکتب پایبند به ولایت فقیه با بهره گیری از سال‌ها تجربه و تخصص امروز به صورت مجموعه‌ای است که مانند دژی نفوذ ناپذیر انقلاب و نظام اسلامی را در بر گرفته و از هر خطر و توطئه‌ای حفظ می کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: لازمه پاسداری از اسلام و انقلاب ایثار و از خودگذشتگی است و بهترین الگو سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که مکتب او بهترین سبک و سیره برای پاسدار از انقلاب می‌باشد.

مولودی خوانی و تجلیل از پاسداران و بازنشستگان ناحیه از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار