خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تبریز:

حضرت عباس (ع) الگوی وفاداری و ولایت مداری است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تبریز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از حضرت عباس(ع) بعنوان الگوی ایثار، وفاداری، ولایت پذیری، بصیرت و شجاعت یاد کرد.
کد خبر: ۹۴۱۹۹۲۰
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجث الااسلام رحیم علی طالعی در جمع دانش آموزان حوزه چهار دانش آموزی تبریز و خانواده های آن ها گفت: طبق فرمایش امام صادق(ع)، حضرت عباس(ع) در ادب، نافذالبصیره و صُلب الایمان بوده ، و بعنوان سرمشق الگوی جامعه و نسل امروزی پیشبرد تمدن نوین اسلامی و جامعه پردازی و رسیدن به قله رفیع پیشرفت و تعالی باید مد نظر قرار بگیرد.

وی پیوند عمیق مکتب امامین انقلاب با نهضت حسینی و یاران با وفای ایشان را یادآوری و بیان کرد: نمونه های عینی این پیوند عمیق در دفاع مقدس جبهه ی مقاومت و عرصه های مختلف دفاع از نظام و ولایت در عموم مردم به ویژه نسل جوان و نوجوانان به منصه ظهور رسیده است.

حجت الاسلام طالعی در پایان از خانواده ها خواست  نسل امروزی را با بصیرت و جهادی و انقلابی با توسل به آموزه های نهضت سیدالشهدا(ع) به ویژه حضرت عباس(ع) تربیت کنند تا در گام دوم انقلاب برای ایجاد تمدن نوین اسلامی به عنوان راهبرد اصلی جامعه اسلامی نقش آفرین باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار