جانشین فرمانده سپاه سلمان:

پاسداری از اسلام امروز یک ضرورت است

زاهدان/ سردار آبسالان گفت: حفاظت از اسلام و انفلاب اسلامی یک وطیفه شرعی است که امروز پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم این حرکت الهی برای حفاظت از انقلاب و حفاظت از اسلام قرار دارند.
کد خبر: ۹۴۲۰۲۲۳
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵

سردار پرویز آبسالان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: امام خمینی(ره) روز ولادت امام حسین(ع) را که بزرگترین پاسدار اسلام است و با نثار هرآنچه که داشت برای اسلام در راه خدا پاسداری کرد که اگر نبود قیام امام حسین(ع) امروز از اسلام خبری نبود، لذا حضرت امام (ره) این روز بزرگ را به عنوان روز پاسدار نامگذاری کردند.

وی افزود: پاسداران ما در مسیری که ابا عبدالله الحسین(ع) حرکت کردند و با الگو پذیری از حرکت امام حسین(ع) از اسلام، انقلاب پاسداری کنند و به وظیفه الهی خودشان عمل کنند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد:با توجه به اینکه  همه دشمنان هجمه کرده اند که اسلام در سطح عالم نباشد و به این اسلام ضربه بزنند پاسداری از اسلام امروز یک ضرورت است .

این مسئول بیان کرد: حفاظت از اسلام و انفلاب اسلامی یک وطیفه شرعی است که امروز پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم این حرکت الهی  برای حفاظت از انقلاب و حفاظت از اسلام قرار دارند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار