جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

فرزند تراز انقلابی با تربیت مادر تراز انقلابی محقق می شود

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان گفت: با توجه به هجمه های دشمنان در فضای مجازی، نوع و کیفیت تربیت فرزندان توسط مادران باید به گونه ای باشد که تبلور آن را در فرزندان مشاهده کرد. در واقع فرزند تراز انقلابی با تربیت مادر تراز انقلابی محقق می شود.
کد خبر: ۹۴۲۰۲۲۹
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاهمزمان با اعیاد شعبانیه و به مناسبت روز جهانی زن، نهمین همایش الگوی سوم نه شرقی نه غربی (زن فاطمی) و همایش اسوه های صبر و مقاومت با حضور سردار "کریمیان"، جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش استان ایلام در مجتمع لاله شهر ایلام برگزار شد.

سردار کریمیان، در این همایش گفت: مادران با پرورش فرزندان نیکو مهم‌ترین عامل سعادت فرزندان خود هستند، هر چه آن‌ها در این زمینه سرمایه‌گذاری و تلاش بیشتری داشته باشند، نتیجه و ثمره آن را در آینده بیشتر خواهند دید.

وی اظهار کرد: حضور بانوان در صحنه های اجتماعی نباید کمرنگ باشد، در غیر اینصورت، این صحنه ها در اختیار دیگران قرار می گیرد. بانوان باید در محیط های اداری و جامعه و حتی در خانواده حضور فعال و مؤثر داشته باشند تا بتوان هم خانواده و هم جامعه را به سمت اهداف موردنظر هدایت کنند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) اضافه کرد: با توجه به هجمه های دشمنان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، نوع و کیفیت تربیت فرزندان توسط مادران باید به گونه ای باشد که تبلور آن را در فرزندان مشاهده کرد. مادران باوقار و باصلابت باید فرزندان این چنینی داشته باشند. در واقع فرزند تراز انقلابی با تربیت مادر تراز انقلابی محقق می شود.

سردار کریمیان به هدف گذاری دشمن علیه بانوان جامعه اسلامی اشاره و گفت: نقش کلیدی و موثر زن باعث شده است که نوک تیز حمله دشمن در جهانی شدن و استحاله فرهنگی متوجه زنان جامعه گردد.

وی ادامه داد: الگوی سوم زن مسلمان باید از الگوی شرق و غرب پرهیز کند.علاوه بر این که نقش مادری و همسرداری را خوب ایفا می‌کند، کنشگر اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نیز باشد. تمرکز بر نقش آفرینی زنان در تربیت نسل آینده، منجر به آینده بهتر خواهد شد.

سردارکریمیان تصریح کرد: امروزه عده ای سلبریتی مطالبی برخلاف آموزه های دینی در فضای مجازی ترویج می دهند و این بخاطر این است که در جنگ ادارکی و شناختی دشمن گرفتار شدند. جنگی که بسیار خطرناک است. در واقع شکل سازمان یافته و پیچیده جنگ نرم، جنگ ادراکی و شناختی است که نیاز به تبیین دارد‌.

وی در پایان بیان داشت: باید دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را برای جوانان تشریح و تبیین کنیم و این وظیفه تمام دلسوزان و دغدغه مندان نظام است. نقش آفرینی بانوان در جهاد تبیین، خنثی کننده توطئه دشمنان قسم خورده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار