هشدار پلیس به برهم زنندگان امنیت عمومی در چهارشنبه پایان سال

فرمانده انتظامی استان از اتخاذ تمهیدات لازم برای تأمین امنيت چهارشنبه آخرسال و برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۰۹۰۹
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار کیومرث عزیزی در نشست خبری امروز با اصحاب رسانه با تأکید بر برخورد قاطع با مخلان آرامش و آسایش عمومی در چهارشنبه پایانی سال گفت: افرادی که در شب چهارشنبه آخر سال1400 باعث ایجاد اختلال در نظم و امنیت عمومی شوند برابر مقررات تا پانزدهم فروردین ماه در بازداشت قرار می گیرند و وسایل نقلیه آنان نیز به پارکینگ انتقال داده خواهد شد، البته پلیس با مراسم چهارشنبه سوری سنتی خانوادگی و استفاده از اقلام کم خطر برخوردی نخواهد داشت.

وی با اشاره به افزایش 26درصدی احشام و کاهش 28درصدی نزاع دسته جمعی، بیان کرد: در سال جاری 5605سرقت در پاکدشت ثبت شد که نسبت به سال گذشته 2% افزایش داشته است.

رئیس پلیس شرق تهران با بیان اینکه در ایام نوروز خودروهای جریمه دار تا مبلغ سه میلیون تومان متوقف نخواهند شد، ادامه داد: در سال جاری توقیف موتور سیکلت به 30دستگاه نمی رسد که نسبت به سال گذشته 98درصد کاهش داشته است.

دود عدم همکاری شهرداری ها به چشم مردم می رود
وی با تأکید بر لزوم همکاری نهاد ها و ادارات، تصریح کرد: شهردار یک شهری در ارتباط دهی سیستم پایش شهری و دوربین های مدار بسته با ناجا همکاری نمیکند به دلیل اینکه یک خودرو آن شهرداری توسط پلیس جریمه شده است که متأسفانه دود این کار به چشم مردم می رود.

این مقام ارشد انتظامی در استان بر تشديد و تداوم نظارت و پايش هاي مستمر بر فضاي مجازي اشاره کرد و گفت: از آنجا که بر اساس قانون تشویش اذهان عمومی از طریق پخش اخبار دروغین در فضای سایبری جرم می باشد، بی تردید پلیس با افرادي كه به هر شكل بخواهد به شكل نامتعارف و بر خلاف قانون، در حوزه سلامت و بهداشت شهروندان، کوچکترین نا امنی ايجاد كرده و با انتشار اخبار جعلی، آرامش روحی و روانی آنان را به خطر اندازند، قاطعانه و بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد کرد./#

ارسال نظرات
آخرین اخبار