انهدام باند 6 نفره سرقت احشام در زابل

فرمانده انتظامي شهرستان زابل ازدستگيري 6 نفر اعضای یک باند حرفه ای سرقت احشام با 18 فقره سرقت درآن شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۱۵۴۳
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، سرهنگ "احمدثمره حسینی" درتشریح این خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان زابل، بررسی موضوع به ‌صورت ويژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس آگاهی با بررسي اظهارات مالباختگان و جمع آوری سرنخ های موجود، تحقیقات خودرا آغاز و سرانجام در نتیجه تلاش شبانه روزی خود 6 نفر، اعضای یک باند حرفه ای سرقت احشام را شناسایی و آن ها را طی چند عملیات ضربتی در نقاط مختلف شهرستان زابل دستگیر کردند.

سرهنگ ثمره حسینی عنوان کرد: متهمان دستگیرشده که در بازجویی اولیه منکر هرگونه جرمی بودند سرانجام در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 18 فقره سرقت احشام و منزل با استفاده از دو دستگاه خودرو پژو405 درسطح شهرستان های زابل و شهر بنجار اقرار کرند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی ،به صاحبان دام و احشام توصيه كرد: با استفاده از درب و حفاظ هاي استاندارد براي محل هاي نگهداري احشام خود فرصت را از سارقان سلب و باگزارش سريع موارد مشكوك به مركز فوريت هاي پليسي 110 خادمان خود را در مقابله با قانون شکنان ياري کنيد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار