فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع):

اجرای ده ها برنامه در حوزه استحفاظی ناحیه امام هادی (ع) به مناسبت نیمه شعبان

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) مهرشهر گفت: بیش از ده ها برنامه به مناسبت نیمه شعبان در حوزه استحفاظی ناحیه امام هادی (ع) اجرا می شود.
کد خبر: ۹۴۲۱۷۹۹
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ دوم پاسدار علی شعبانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی (ع) ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان گفت: منتظران منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج) با خودسازی، زمینه ظهور آن حضرت را فراهم می‌کنند.

اجرای ده ها برنامه دز حوزه استحفاظی ناحیه امام هادی (ع) به مناسبت نیمه شعبان

وی اذعان کرد: مؤمنان و منتظران واقعی حضرت صاحب ‌الزمان (عج) در عصر غیبت باید خود و ملت را از آلودگی‌ها و انحرافات مبری کنند و با تکیه بر ایمان و اعتقادات قوی، مسیر سعادت جامعه را هموار سازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی (ع) تصریح کرد: در این برهه از زمان، کمک به نیازمندان و محرومان وظیفه اصلی ماست و تا نابودی کامل ویروس منحوس کرونا به این وظیفه خود عمل خواهیم کرد.

سرهنگ شعبانی مطرح کرد: در نیمه شعبان با توکل بر خداوند و توسل به صاحب الزمان (عج)، بانگ یا مهدی ادرکنی سر دهیم تا خداوند متعال ظهور آن حضرت را نزدیکتر کند.

به گفته وی، بیش از ده ها برنامه به مناسبت نیمه شعبان در حوزه استحفاظی ناحیه امام هادی (ع) اجرا می شود که از جمله آن ها می توان به نورافشانی در چند نقطه از شهر و راه اندازی کاروان شادی به همت پایگاه های تابعه اشاره کرد.

سرهنگ شعبانی نصب پوسترهایی با مضمون مهدویت و ظهور در سطح شهر، برگزاری مراسماتی در محوطه باز توسط پایگاه های بسیج و نیز برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی به صورت حضوری و مجازی را از دیگر اقدامات این ناحیه برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی (ع) از توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی به همت حوزه های مقاومت بسیج و خیرین، میان خانواده های نیازمند و کم برخوردار مناطق مهرشهر و کمالشهر خبر داد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار