پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان مارگون به مناسبت فرا رسیدن سال نو

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مارگون در پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۹۴۲۲۲۰۲
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد به نقل از  روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مارگون؛ در متن پیام دارا رامشگر، آمده است:

بِسْمِ الله الرَّحْمَٰنِ الرَّحیمِ


یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ


بهار به راستی جلوه‌ای از وجود خداوند باری تعالی و فصلی است که در آن، به هر سو نظر کنیم جلوه‌ای از وجود ناپیدای آن خالق پیدا و پنهان را می‌یابیم و نوروز پیام آور مهر، محبت و دوستی است.
سالی که گذشت با حوادث گوناگون و فراز و فرودهای زیادی همراه بود، از جمله این حوادث می توان به بیماری منحوس کرونا اشاره کرد. در آن هنگام که همه جامعه درگیر مقابله با این بیماری بوده‌اند و اقدامات پیشگیرانه را در سرلوحه کار و زندگی خود قرار داده‌اند همکاران ما بعنوان مدافعان " علم و دانش " در صف مقدم خود را وقف آموزش و خدمت به جامعه عظیم دانش آموزی نموده‌اند.
فلذا اینجانب حلول سال نو که جلوه ای از حکمت و رحمت بی مثال و قدرت بی بدیل خداوند متعال است را محضر ملت شریف و فهیم ایران اسلامی، فرهنگیان گرانقدر، دانش آموزان عزیز، اولیای گرامی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و عامه ی مردم تبریک و تهنیت عرض نموده و امید واثق دارم که در پرتو عنایات خاصه حضرت حق و توجهات امام عصر (عج) سال نو، سال ۱۴۰۱ که از طرف مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به نام سال " تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین " نامگذاری شده، سالی سرشار از معرفت و خیر و برکت، برای امت اسلام و ملت ایران خواهد بود. در پایان موفقیت، عزت، سربلندی و تندرستی همگان را از حی لایزال مسئلت می نمایم.


دارا رامشگر
مدیر آموزش و پرورش شهرستان مارگون
دوشنبه ۰۱ فروردین ۱۴۰۱

ارسال نظرات