امسال برای تقویت امنیت ملی گام‌های بلندتری برمی‌داریم

فرمانده سپاه سردشت گفت: امسال برای تقویت امنیت ملی گام‌های بلندتری برمی‌داریم.
کد خبر: ۹۴۲۲۳۸۷
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

سرهنگ پاسدار قاسم نصیری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سردشت، اظهار کرد: در اين بهاران جای شهدا بسیار خالی است، به طوری که تنها تسکین دهنده ما، صلابت و غرور توفيقات به دست آمده و ايستادن نظام اسلامي بر قله های افتخار است.

وی ادامه داد: سال ۱۴۰۰ به برکت ایمان و تلاش اقشار مختلف مردم، سال به یادماندنی و توأم با موفقیت‌های چشمگیر بود. رشادت‌هاو توفیقات به دست آمده در نبرد با اشرار و گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب و مزدوران جریان‌های تکفیری و سلفی فراموش نمی شود.

این مسئول موفقیت‌های کسب شده در عرصه‌های خطیر اقتصاد مقاومتی. محرومیت زدایی، پیروزی‌های پی در پی رزمندگان ما در جبهه مقاومت اسلامی و ... در سالی که گذشت را یادآوری کرد و گفت: همه و همه امید بخش و راهگشا بود.

فرمانده سپاه سردشت اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ را در حالی آغاز می‌کنیم که با تکیه بر عنایات ذات اقدس الهی و توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های مؤمنانه فرماندهان، مدیران و آحاد پاسداران و بسیجیان سلحشور و جان برکف به دستاورد‌ها و موفقیت‌های قابل توجه و بدیعی در عرصه دفاع که پشتوانه‌های عظیمی برای تقویت امنیت ملی و قدرت بازدارندگی در برابر تهدیدات معاندین و بدخواهان است، دست خواهیم یافت.

وی ادامه داد: صد البته تداوم و استمرار حرکت در این مسیر پرافتخار و فتح قله‌هایی رفیع، نیازمند تدبیر، برنامه ریزی، تلاش و همت مضاعف از سوی تمامی مردم است و اینجانب امید و اطمینان دارم که به حول و قوه الهی با همت والای رزمندگان غیور اسلام، در سال پیش رو و سال‌های آینده نیز با همت آحاد جامعه قله‌های اقتدار و پیشرفت یک به یک فتح خواهند شد.

این مسئول اضافه کرد: اینجانب سرباز ولایت قاسم نصیری آغاز سال نو و فرا رسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را محضر رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، بسيجيان و پاسداران هميشه در صحنه و بی ادعا و همه شما مردمان تبریک گفته و امیدوارم سال نو سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای همه مردم انقلابی و  ولایتمدار شهرستان سردشت و ایران اسلامی شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار