تسلیت فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) در پی رحلت آیت الله محمدی ری شهری

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با صدور پیامی ، با صدور پیامی ، رحلت عالم فرزانه و مجاهد انقلابی حضرت آیت الله محمدی ری شهری را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم ایران تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۲۲۶۶۵
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵

به گزارش روابط عمومی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران؛ در پیام سردار احمد ذوالقدر فرمانده  سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران آمده است:  رحلت عالم فرزانه و مبارز انقلابی، حضرت آیت‌الله محمد محمدی ری شهری  که عمر خود را صرف خدمت به نظام و انقلاب اسلامی کرد،  موجب تألم و ثأثر فراوان شد.

این عالم برجسته که از یاران امین و شجاع امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب به شمار می‌رفت، سال‌ها در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) منشأ خدمات ارزشمند بسیاری بود و در حوزه علوم قرآن و حدیث، در ترویج و نشر علوم اسلامی اهتمام بسیار داشت و طلاب و دانشجویان بسیاری را تربیت کرد.

در ادامه این پیام آمده است: آیت‌الله ری شهری در میدان دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و در سنگرهای خدمت به نظام از جمله  وزارت اطلاعات، مجلس خبرگان رهبری و دادستانی کل کشور مجاهدی خستگی‌ناپذیر بود.  

اینجانب مصیبت وارده را به بیت مکرم، حوزه‌های علمیه، شاگردان آن عالم و مردم شریف و انقلابی شهر ری تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت الهی و همجواری با اولیاء الله مسألت دارم.

 

 

 

  

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار