خبرهای داغ:
با حضور مسئول بسیج سازندگی کشور انجام شد:

آغاز عملیات اجرایی احداث مسکن محرومین در روستای بارنجگان زیرکوه

امروز در مراسمی با حضور سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور، عملیات اجرایی احداث مسکن مددجویان کمیته امداد امام(ره) خراسان جنوبی به نمایندگی در روستای بارنجگان شهرستان زیرکوه آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۲۳۰۰۸
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح مسکن محرومین روستای بارنجگان شهرستان زیرکوه، اظهار داشت: در راستای تفاهم نامه سه جانبه مابین بنیاد مسکن، کمیته امداد حضرت امام(ره) و بسیج سازندگی به منظور ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد در مدت دو سال در روستاها و شهرهای کوچک ساخته می شود.

وی عنوان کرد: از ۴۰ پروژه در نظر گرفته در مرحله اول دو فاز ۵ هزار واحدی در مجوع ۱۰ هزار واحد کار احداث آن در استان های مختلف آغاز شده که امروز به نمایندگی از پروژه های مرحله اول عملیات ساخت مسکن محرومین کمیته امداد در خراسان جنوبی با ۱۰۰ واحد در روستای بارنجگان شهرستان زیرکوه آغاز شد

سردار زهرایی گفت: ما بایستی اولویت خود در محرومیت زدایی را بر شناسایی مشکلات و مسائل مردم و حل مسئله توسط خود مردم قرار دهیم که یکی از این مسائل مسکن محرومین است.

مسئول بسیج سازندگی کشور ادامه داد: ساخت مسکن در روستاها باعث ایداری جمعیت در روستا ها و مانع از مهاجرت مردم به شهر شده و منجر به امید آفرینی می شود.

وی، جمع مبلغ هزینه شده برای این تفاهم نامه را چند برابر کمتر از قیمت مسکن در بازار دانست و گفت: این پروژه با همکاری بسیج، سپاه کمک های مردمی، خیرین و جهادگران انجام می شود.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار