خبرهای داغ:

کمک های مومنانه نوروز خانواده های نیازمند در سرخه را شیرین کرد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه از توزیع بسته معیشتی و برنج بین خانواده های نیازمند در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۳۰۴۸
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه و همزمان با آغاز سال جدید یک بسته معیشتی به ارزش یک میلیون ریال به خانواده نیازمند در محله به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) اهدا شد.

در حاشیه این اقدامات مومنانه خاتون ابراهیمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب، طرح مواسات و همدلی به منظور کمک به آسیب‌دیدگان از شیوع ویروس کرونا به اجرا درآمد و بر اساس آن جمع‌آوری و توزیع بسته‌های معیشتی در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در این طرح اقشار و خانوارهای نیازمند با محوریت مساجد و پایگاه‌های بسیج محلات شناسایی و بسته‌های حمایتی با رعایت اصول بهداشتی و حفظ کرامت بین افراد جامعه هدف توزیع شد.

 فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) بیان داشت: در طول سال این کمک ها در قالب طرح های مختلف انجام و همزمان با آغاز سال نو و در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند؛ یک بسته حمایتی به ارزش یک میلیون ریال به یک خانواده در محله اهدا شد.

ابراهیمی اضافه کرد: این بسته ارزاق اولیه بوده و روغن، رب گوجه فرنگی، قند و چای را شامل می شد.

او عنوان کرد: تهیه و توزیع یک کیسه برنج به چند نیازمند به ارزش یک میلیون و هشتصد هزار ریال از دیگر اقدامات انجام گرفته به همت نیروی جهادی این پایگاه مقاومت بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار