مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج:

درخواست علم آموزی یکی از توفیقات ماه مبارک رمضان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع)کرج، در مراسم افتتاحییه برنامه ماه مبارک رمضان درخواست علم آموزی را یکی از توفیقات این ماه خواند.
کد خبر: ۹۴۲۳۹۱۴
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع)کرج در مراسم افتتاحییه برنامه ماه مبارک رمضان ضمن تبریک تقارن آغازسال جدید شمسی وحلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: خلاء اساسی چرخه اقتصادی کشور ، تولید دانش بنیان می باشد ومقام معظم رهبری این مسئله ضروری را به شایستگی احصاء نموده و به عنوان شعار سال انتخاب کردند.

وی در ادامه علم و دانش را اساس و پشتوانه هر حرکت موفقیت آمیز در جوامع پیشرفته دانست و گفت: وتوسعه کشورها با تکیه بر دانش بومی وتقویت درونی قدرت داخلی خلل ناپذیر خواهد بود.

حجت الاسلام ترکاشوند یکی ازتوفیقیات در ماه مبارک رمضان را درخواست علم آموزی خواند و بیان کرد: اگر در برخورد با مسایلی دینی از علم لازم برخوردار نباشیم دین نیز برای ما نافع نخواهد بود ومتضرر خواهیم شد وکسب بصیرت نافذه منوط به علم آموزی وتعقل می باشد.

این استاد اخلاق در پایان بر قرائت زیارت آل یاسین به عنوان منبع معاد شناسی ومهدویت در طول ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: استغفار امام زمان (عج) برای گناهان آشکار ومخفی شیعیان در مواضع اجابت دعا در ضیافت الله ، برای ما بزرگترین توفیق الهی است وما باید بدانیم که باطن وقلب ضیافت الهی برقراری ارتباط مستمر با وجود نازنین حضرت حجت (ع) می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها