فرمانده انتظامی کرج:

تکریم خانواده های شهدا باید در جامعه نهادینه شود

فرمانده انتظامی شهرستان کرج ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا گفت: تكريم خانواده های شهدا به عنوان اقدامی ارزشی بايد در جامعه نهادينه شود.
کد خبر: ۹۴۲۴۲۲۳
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ علی قاسم پور، فرمانده انتظامی شهرستان کرج امروز در ديدار با خانواده شهید «محمد شیر قاضی» از شهدای نيروی انتظامی، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تجليل از صبر و استقامت خانواده های آن ها  گفت: تكريم خانواده های شهدا به عنوان اقدامی ارزشی بايد در جامعه نهادينه شود.

تکریم خانواده های شهدا باید در جامعه نهادینه شود

وی خانواده های شهدا را وارثان اصلی انقلاب اسلامی عنوان کرد و صبر و شکیبایی آنان را شايان قدردانی دانست و بيان کرد: شهدا با اهدای خون خود، انقلاب اسلامی را برای هميشه بيمه كردند. خانواده های شهدا به عنوان نمادهای صبر و استقامت، مايه خير و برکت جامعه هستند و با صبر خود فرهنگ شهادت را درجامعه ترويج می دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج عنوان کرد: امنيت، آسايش و آرامش امروز كشور ثمره خون پاک شهداست؛ آن ها با جان نثاری، موجب عزت و سربلندی اسلام شدند. خانواده های معظم شهدا الگوی صبر و پايداری در جامعه هستند که با تحمل سختی ها و مشقت‌ های فراوان و تقديم بهترين عزيزان خود باعث عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران شدند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار