وحیدی:

گازرسانی به روستای کندر تکمیل می شود

وزیر کشور با بیان اینکه گازرسانی به روستای کندر تکمیل می شود، گفت: تمام تلاش ما بر آن است که اقداماتی از این قبیل انجام و اگر کمبودی نیز وجود دارد، جبران و پیگیری شود.
کد خبر: ۹۴۲۴۲۳۱
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، احمد وحیدی، وزیر کشور امروز همزمان با سفر رئیس جمهور به استان البرز، به عنوان نماینده ویژه آیت الله رئیسی، با همراهی پور معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج در گلزار شهدای روستای کندر حضور یافت.

گازرسانی به روستای کندر تکمیل می شود

احمد وحیدی، وزیر کشور در جمع مردم روستای کندر با بیان اینکه گازرسانی به روستای کندر تکمیل می شود، گفت: تمام تلاش ما بر آن است که اقداماتی از این قبیل انجام و اگر کمبودی نیز وجود دارد، جبران و پیگیری شود.

وی با اشاره به شهید پرور بودن این روستا مطرح کرد: وجود این تعداد شهید در این روستا نشان می دهد که چقدر وابسته به انقلاب و مردم و نظام مقدس بوده و مردم این روستا، میزبان خوبی برای این ثبات مقدس هستند.

وزیر کشور در پایان بیان کرد: امید است امسال سالی پر از خیر و برکت برای همه باشد. ما به اینجا آمدیم تا عرض سلام و ارادت خود را به مردم منطقه و روستای شهیدپرور تجدید کنیم و در جریان وضعیت روستا قرار بگیریم.

در ادامه این دیدار مطالبات مردم این روستا در خصوص حریم جاده ای، کشاورزی، ساخت و ساز های غیرمجاز و ادامه گازرسانی با وزیر کشور در میان گذاشته شد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها