آغاز به کار ستاد ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری در استان البرز

ستاد ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری امروز همزمان با سفر آیت الله رئیسی به استان البرز، در اداره کل امور اقتصادی و دارایی البرز افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۲۴۲۳۴
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، امروز پنج شنبه 18 فروردین، همزمان با سفر آیت الله رئیسی، رئیس جمهور به استان البرز، ستاد ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصاد و دارایی، مدیران کل سازمان های تابعه این وزارتخانه و مدیران کل بانک ها و بیمه های استان، در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز افتتاح شد.

آغاز به کار ستاد ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری در استان البرز

ذبیح الله سلمانی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی در این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات همکاران در زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: جا دارد از زحمات تمامی همکاران که طی یک سال گذشته با ارائه خدمات مطلوب در راستای توسعه اقتصادی کشور گام برداشته اند، قدردانی کنم.

وی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان مطرح کرد: خدمتگزاری در ماه رمضان فضیلت دوچندان و ارزش بالایی دارد و لازم است همه همکاران با سعه صدر و حوصله  پاسخگوی مردم باشند و در راستای حل مشکلات موجود، اقدا مات لازم را انجام دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی در پایان ضمن تشکر از حضور گرم مدیران سازمان ها و واحدهای تابعه در ستاد ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری و با تاکید بر ارائه خدمات لازم به مردم در این ستاد بیان کرد: امید است این خدمات رسانی و رضایت مردم توشه آخرت برای همکاران باشد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار