خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین؛

امسال ۱۲ گلزار شهدای استان قزوین ساماندهی می‌شود

حقایق پور عنوان کرد: امسال ۱۲ گلزار شهدای استان قزوین با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سال جاری ساماندهی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۴۳۱۵
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جلسه کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدای بنیاد شهید و امور ایثارگرقزوین با حضور غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل و کارکنان بنیاد استان قزوین برگزار شد.

در این جلسه، حقایق‌پور با تاکید بر ساماندهی گلزارهای شهدا گفت: اجرای این مهم، اقدام موثر در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: به همین دلیل ساماندهی گلزارهای شهدای استان قزوین در دستور کار مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران است و هر ساله چندین گلزار شهدا با اولویت مرمت و بهسازی می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ۱۲ گلزار شهدای استان قزوین طبق اعتبارات تخصیص یافته طی سال جاری ساماندهی می‌شود که در تحقق این مهم، کارکنان بنیاد اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

این مسئول ادامه داد: جهت ساماندهی ۱۲ گلزار شهدا ابتدا کارکنان بنیاد اقدامات لازم جهت برگزاری مناقصه را انجام دهند و سپس با جذب پیمانکار مجرب و باتجربه، عملیات عمرانی این ساماندهی آغاز شود.

گفتنی است ساماندهی ۱۲ گلزار شهدای استان قزوین در شهرستان‌های آبیک، قزوین، آوج، تاکستان و بوئین‌زهرا است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها