خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین؛

تمهیدات ویژه پلیس قزوین در ماه مبارک رمضان

فرمانده انتظامی استان قزوین از تمهیدات ویژه پلیس در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: شهروندان گرامی، در جهت تقویت خویشتن داری و گسترش ارزش‌های اخلاقی و رعایت حرمت این ماه عزیز از هرگونه تظاهر به روزه خواری و سرو غذای سرد یا گرم در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، معابر عمومی و غیره اکیداً خودداری کنند.
کد خبر: ۹۴۲۴۳۸۳
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱

قزوین_ سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با تبریک فرارسیدن ماه پربرکت رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و خداجو در این ماه، بیان کرد: با توجه به تقارن ماه رمضان با فصل بهار و حضور مردم برای گذراندن ساعات پس از افطار در پارک ها و تفرجگاه ها، به همین جهت گشت های انتظامی استان به منظور تقویت امنیت بیشتر مردم و مقابله با مجرمانی که در پی سوء استفاده از این فرصت هستند افزایش می یابد.

وی عنوان کرد: همچنین طرح های ترافیکی نیز در ساعات شلوغ نزدیک اذان مغرب در سطح شهرهای استان، لیالی قدر، روز جهانی قدس و روز عید سعید فطر از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اعمال می شود که از شهروندان انتظار داریم کمال همکاری را با ماموران پلیس داشته باشند.

سردار ابراهیمی اذعان داشت: از کسانی که به هر دلیلی قادر به روزه گرفتن نیستند انتظار داریم به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و روزه داران گرامی، از هرگونه تظاهر به روزه خواری در ملاء عام، خودداری کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین همچنین از کنترل و نظارت بر فعایت صنوف در ماه مبارک رمضان توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی خبر داد و تصریح کرد: تمام اغذیه فروشی ها و اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه رمضان از یک ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) مجاز است و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، برابر مقررات و ضوابط با متخلفان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها