ارتقای مرکز آتش نشانی کهریزک به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری

بر اساس حکم ابلاغ شده از سوی استانداری، مرکز آتش نشانی شهرداری کهریزک به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ارتقاء پیدا کرد.
کد خبر: ۹۴۲۴۴۲۴
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ علی کلهر؛ شهردار کهریزک با اعلام این خبر گفت: باتوجه به موقعیت جغرافیایی شهرکهریزک و اهمیت و ضرورت ارتقای امنیت شهر و پیگیری های انجام شده از سوی مدیریت شهرداری کهریزک، مرکز آتش نشانی شهرداری به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تبدیل شد.

وی افزود: پیرو ارتقای جایگاه مرکز آتش نشانی شهرداری کهریزک؛ " امیر رمضانی" مسئول فعلی این مرکز نیز به عنوان مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری کهریزک منصوب و ارتقای درجه می یابد.

شهردار کهریز‌ک خاطر نشان کرد: درحال حاضر دو ایستگاه آتش نشانی مجهز به امکانات و تجهیزات تخصصی امداد و نجات و اطفای حریق از سوی شهرداری کهریزک تجهیز و در شهر فعالیت دارد که خدمات موثری را در زمان وقوع حوادث جاده ای و حریق علاوه بر محدوده شهر در حریم و روستاهای همجوار نیز ارائه می دهد و ایستگاه سوم نیز در محله تبائین شهر کهریزک جانمایی شده است که در سال آینده عملیات ساخت آن در دستور کار شهرداری قرار می گیرد.

 کلهر در پایان از زحمات امیر رمضانی مدیر عامل سازمان آتش نشانی کهریزک و تمامی کارکنان زحمتکش این مجموعه خدماتی و امدادی تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظرات