خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در دیدار با فرماندار قزوین؛

اقدام جهادی نیروهای انقلابی، پای کار و ولایی، موجب رفع مشکلات جامعه می‌شود.

سرهنگ حیدری با اشاره به اهمیت خدمت به مردم از نگاه مقام معظم رهبری عنوان کرد: آنچه می تواند برای رفع مشکلات جامعه موثر باشد اقدام جهادی نیروهای انقلابی، پای کار و ولایی است.
کد خبر: ۹۴۲۵۰۳۶
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین و جمعی از پایوران با فرماندار قزوین دیدار کردند.

در این دیدار که در پی انتصاب عباس کاظمی به سمت فرمانداری شهر قزوین بود، سرهنگ پاسدار علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، بیان کرد: سپاه در راستای خدمت بهتر آمادگی همراهی همه جانبه با فرمانداری قزوین جهت اجرای ماموریت های محوله را دارد.

سرهنگ حیدری گفت: امروز با نگاه تحقق راهبرد سال و دغدغه های مقام معظم رهبری در توسعه کشور و رفع مشکلات مردم، جوانان انقلابی، خوش‌فکر، بانشاط برای انجام ماموریت های مختلف و اعتلای مقاصد ناب انقلابی انتصاب شده اند.

وی با اشاره به اهمیت خدمت به مردم از نگاه مقام معظم رهبری افزود: آنچه که می تواند برای رفع مشکلات جامعه موثر باشد اقدام جهادی و انقلابی نیروهای انقلابی، پای کار و ولایی است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اظهار کرد: سپاه ناحیه امام حسن علیه السلام شهر قزوین آمادگی دارد که در کنار شما و همکارانتان در این ماموریت خطیر و در پیش رو باشد و امیدواریم که بتوانیم با هم افزایی بیشتر، معضلات شهر را حل و مرتفع کنیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها