خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز در مراسم شهادت حضرت خدیجه(س) در سپاه ناحیه شهرستان البرز؛

حضرت خدیجه، الگوی کامل یک زن مسلمان در ابعاد مختلف است

حجت الاسلام عدالتی عنوان کرد: حضرت خدیجه(س) در جامعه خود به عنوان یک الگوی زن برتر تأثیر بسزایی در گسترش صفات نیک انسانی داشته است.
کد خبر: ۹۴۲۵۱۲۶
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱

قزوین، به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام حسین عدالتی در جمع پایوران سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز ضمن تسلیت وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها بیان کرد: وی در جامعه خود به عنوان یک الگوی زن برتر، تأثیر بسزایی در گسترش صفات نیک انسانی داشته است. سخاوت، کرامت، ایثار و فداکاری، عفت و پاکدامنی، دوراندیشی و درایت و توجه به مستمندان، عطوفت و مهربانی و صبر و استقامت، از جمله فضیلت های پسندیده این بانوی بزرگ اسلام می باشد.

حجت الاسلام عدالتی تربیت فرزند صالح را از ویژگی های حضرت خدیجه(س) برشمرد و تصریح کرد: یکی دیگر از فضائل خدیجه کبری(س) این بود که علاوه بر این که به نص قرآن، مادر روحانی همه مومنین است، به عنوان مادری شایسته و با ایمان در دامن خویش فرزند نیک و صالحی برای رسول خدا تربیت نمود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز وفاداری نسبت به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) را از ویژگی های دیگر حضرت خدیجه (س) دانست و اظهار کرد: پیامبر اسلام در فضایی مبعوث شد که هیچ یک از اطرافیان نزدیک ایشان هم آماده یاری و پذیرای اسلام را نداشتند در این حال دو شخصیت بزرگ که یکی امیرالمؤمنین (ع) و دیگری حضرت خدیجه کبری (س) بود کمک شایانی به پیشبرد اسلام کردند و تا پای جان ایستادند. پیامبر اکرم در مورد همسر گرامی خویش می فرماید: خدیجه زنی بود که چون همه از من روی می گردانیدند او به من روی می کرد و چون همه از من می گریختند به من محبت و مهربانی می کرد و چون همه دعوت مرا تکذیب می کردند به من ایمان می آورد و مرا تصدیق می کرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها