خشم اردنی‌ها از حملات صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی

صد‌ها نفر از مردم اردن در اعتراض به حملات صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی خواهان تعطیلی سفارت این رژیم و اخراج سفیر آن از امان شدند.
کد خبر: ۹۴۲۵۷۳۹
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱

  به گزارش­ خبرگزاری بسیج، حاضران در این تظاهرات با در دست داشتن پلاکارد، پرچم‌های فلسطین و سر دادن شعار، حملات صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی را محکوم کردند. 

یکی از حاضران در این تظاهرات گفت: ما به صراحت و به طور شفاف به دولت اردن می‌گوییم که محکومیت به تنهایی کافی نیست. آنچه لازم است یک سلسله اقدامات عملی و تصمیمات واقعی که رأس آن‌ها تصمیم به توقف هرگونه معامله با رژیم صهیونیستی، تعطیلی سفارت این رژیم در امان، خروج سفیر اردن از تل آویو باشد گرفته شود. سفیر اسرائیل را از امان اخراج کنید و هرگونه همکاری با او را متوقف کنید، زیرا مردم اردن و همه گروه‌های مدنی مخالف هرگونه همکاری با او هستند.

فردی دیگر گفت: مردم در شهر قدس (اشغالی) و در کرانه باختری و در غزه ثابت قدم هستند و همچنین آن‌هایی که آواره هستند در مقابل استکبار اشغالگر ثابت قدم هستند، علاوه بر آن پیام امروز ما به دولت اردن این است. دولت اردن باید نقشی بهتر از آن ایفا کند و حافظ اماکن مقدسه باشد و به نکوهش و تقبیح بسنده نکند و در مقابل جنایات اشغالگر گام‌های عملی برداشته شود.

ارسال نظرات