کارشناس دینی و مذهبی:

امام علی علیه السلام زیباترین و والاترین خلقت بشری خداوند است

کارشناس مسایل دینی و مذهبی در مراسم سوگواری شهادت مولای متقیان در بن، گفت: امام علی علیه السلام زیباترین و والاترین خلقت بشری خداوند است.
کد خبر: ۹۴۲۶۸۰۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری،  مراسم سخنرانی و عزاداری امام اول شیعیان عالم در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علی محیایی به تبیین ابعاد مختلف شب های قدر و عظمت وجودی حضرت علی بن ابی طالب علیه السلام پرداخت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن گفت: عظمت شب قدر از نام آن مشخص است، شبی است که قرآن در آن نازل شده است.

حجت الاسلام محیایی بیان کرد: ما نمی توانیم عظمت شب قدر را به معنی واقعی درک کنیم لذا باید خودمان را در مقابل نفحات و نسیم های الهی در این شب های عزیز قرار دهیم.

وی همزمانی ایام ضربت خوردن و شهادت امام علی علیه السلام با شب های منتسب به شب قدر را بسیار مهم دانست و افزود: خداوند ایام حزن و اندوه امیر االمومنین علیه السلام را در این شب های با عظمت قرار داد تا بتوانیم با توسل به این وجود مبارک بیشترین بهره معنوی را ببریم.

کارشناس مذهبی در پایان ابراز داشت: شب قدر محل آمد و شد ملائک پروردگار و تثبیت تقدیر سال انسان هاست.

شایان ذکر است در این مراسم معنوی مشتاقان مولای متقیان بر مصیبت های امام مظلوم شیعیان اشک ماتم ریختند و برای غربت ایشان سوگواری کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار