مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان در گفت‌وگو با «بسیج»

سپاه پاسداران بزرگترین سنگر دفاع از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی است

زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان،گفت:نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین سنگر دفاع از ارزش‌های الهی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۲۷۱۴۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تسلیت شهادت مظلومانه امام علی(ع) و تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،اظهار داشت:در روز دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر نمود.

 

سپاه پاسداران  بزرگترین سنگر دفاع از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی است

وی با اشاره به اینکه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نتیجه هوشمندی و درایت امام خمینی (ره) بود،عنوان کرد:این تصمیم نشان دهنده دورنمای فکری، تفکر راهبردی و دیدگاه عمیق ایشان برای حفاظت از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است. 

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی فرهنگی،مذهبی و اعتقادی بود،بیان کرد:در همین راستا امام خمینی (ره) برای حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی دستور تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دادند. 

 

 

این مسئول با بیان اینکه اوایل انقلاب  اسلامی کشور با تهاجم رژیم بعث مواجه شد،تصریح کرد:رویکرد سپاه، رویکردی نظامی بود و توانست همراه ارتش جمهوری اسلامی و بسیجیان از حریم نظام محافظت کند. 

 

 

حجت الاسلام بیگدلی در ادامه گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران سازندگی پس از جنگ تحمیلی، علاوه بر حفظ آمادگی نظامی خود در برابر تهدید‌های دشمنان در طرح‌های مختلف سازندگی کشور نیز مشارکت فعال داشت. 

 

 

وی ادامه داد:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طبق اساسنامه قانون اساسی برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب و تحقق آرمان های الهی تلاش می کند. 

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای پیشرفت علمی اقدامات مناسبی انجام داده است، عنوان کرد:تاسیس دانشگاه جامع امام حسین (ع)، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج)،دانشگاه عقیدتی سیاسی و دانشکده شهید مطهری از جمله اقدامات سپاه در راستای پیشرفت علمی در کشور است. 

 

 

وی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء پس از پایان جنگ تشکیل شد، اظهار داشت:هدف آن آبادانی، آب‌رسانی، صدور نفت و گاز، اجرای پروژه‌های سدسازی، انتقال آب، نیرو و راه سازی بود. 

 

 

این مسئول با بیان اینکه در راستای محرومیت زدایی سازمان بسیج سازندگی زیر مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شد، عنوان کرد:سازمان بسیج سازندگی در مناطق محروم با گروه‌های جهادی برای حل مشکلات و خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند. 

 

 

حجت الاسلام بیگدلی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب در راستای بحث مسائل فرهنگی،معنوی و اعتقادی در داخل و خارج سازمان اقدامات مناسبی داشته است، خاطرنشان کرد :در راستای احیای تفکر اسلام ناب محمدی،در قالب برنامه های فرهنگی توانسته است الگو بخشی فرهنگی جامع را ایجاد کند. 

 

 

این مسئول با اشاره به جمله تاریخی امام (ره) ای کاش من هم یک پاسدار بودم، گفت:این نشان از دور اندیشی امام بود و امروز ما شاهد آن هستیم که سپاه در تمام زمینه ها اعم از سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی، بین المللی و مبارزه با فساد همیشه در صحنه آماده است.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند من از سپاه راضی هستم،تصریح کرد:اگر دشمن نسبت به سپاه هجمه ای دارد نشان دهنده قدرت و تاثیر گذاری آن است . 

 

 

حجت الاسلام بیگدلی در پایان خاطرنشان کرد:از مردم و بسیجیان عزیز مطالبه دارم که انشاالله مردم و سپاه و سپاه و مردم در کنار هم، هم افزا و مشوق همدیگر باشند تا امیدی که در جامعه احیا شده است به نتیجه برسد همانطور که در قرآن کریم آمده است إِنَّ مَعَ العُسرِ يُسرًا قطعاً به آسایش و آرامش خواهیم رسید که این وعده الهی است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار