اولین جلسه ستاد امربه معروف و نهی از منکر در شهرستان مهرستان برگزار شد

اولین جلسه ستاد امربه معروف‌ونهی از منکر با موضوع اجرای مانور امر به معروف و نهی از منکر و پیشگیری از کم فروشی و گران فروشی و رعایت عدل و انصاف در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۷۲۸۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
اولین جلسه ستاد امربه معروف و نهی از منکر در شهرستان مهرستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان،  اولین جلسه ستادامربه معروف ونهی از منکربا موضوع برنامه ریزی وترویج امر به معروف ونهی از منکر در ایام ماه مبارک رمضان ؛ اجرای مانور امر به معروف و نهی از منکر و پیشگیری از کم فروشی و گران فروشی ورعایت عدل و انصاف با حضورفرماده ناحیه سپاه، فرماندار ،و اعضای جلسه در سالن اجتماعات سپاه ناحیه مهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسین نکویی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ضمن تشکر ازفعالیت های ستاد احیا امربه معروف،گفت : فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه وظیفه همگانی است و وظیفه شرعی همه ما هست که در اجرای هر چه بهتر و کامل تر این فریضه دینی سهیم باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، تشكيل منظم جلسات شوراي امر به معروف و نهي از منكر، آموزش امر به معروف و نهي از منكر براي کارکنان، نشست هاي اعتقادي و معنوي براي كارمندان، برگزاري کارگاه با محوريت امر به معروف و نهي از منكر، برگزاري مسابقات فرهنگي ويژه كاركنان و ... را از برنامه هايی عنوان کرد که برای ارتقاء هرچه بیشتر جایگاه امر به معروف و نهی از منکر موثرند.

ناصر درازهی فرماندار مهرستان در ادامه،رعایت فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را یک وظیفه عمومی و همگانی دانست.

وی بیان کردند که همه ما در هر جایگاهی قرار داریم باید نسبت به اجرایی کردن این مهم جدیت ویژه‌ای داشته باشیم.

درازهی ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر رابر همه واجب و احیای آن را در جامعه از ضروریات این فریضه الهی عنوان کرد.

وی خطاب به دستگاه های اجرایی گفت: تنها عضویت در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کافی نیست بلکه ترویج، توسعه و عمل به این فریضتین واجب باید در دستور کار همگان باشد.

وی با بیان اینکه کسانی که اقدام به امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند باید خود الگو در این فریضه باشند، افزود: اگر به موضوع امربه معروف و نهی از منکر وسیع نگاه کرده و دستورات آن را اجرا کنیم امورات دیگر نیز به تأسی این امر اصلاح می شود.

گفتنی است، در پایان از اعضای ستاد تقدیر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار