خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در مراسم جشن بزرگ قرآنی رمضان در آبیک عنوان کرد:

قرآن، حبل المتین الهی در رسیدن به سعادت دنیا و آخرت است

سرهنگ صادق پور عنوان کرد: قرآن بهترین وسیله برای انتخاب‌ سبک زندگی است که انسان را به سعادت دنیا و آخرت می رساند و مسیر سیر الی الله را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۹۴۲۸۵۳۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

قزوین_ سرهنگ مهدی صادق پور فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در مراسم جشن بزرگ قرآنی رمضان در آبیک عنوان کرد: قرآن، ریسمانی محکم است که با چنگ زدن به آن، انسان دچار لغزش و انحراف نخواهد شد.

وی گفت: قرآن بهترین وسیله برای انتخاب‌ سبک زندگی است که انسان را به سعادت دنیا و آخرت می رساند و مسیر سیر الی الله را نشان می‌دهد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در مراسم جشن بزرگ قرآنی رمضان در آبیک ضمن قدردانی از دست اندرکاران این مراسم معنوی بیان کرد: برگزار کنندگان این مراسم معنوی، در طول ماه مبارک رمضان به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص ترویج این حسنه لبیک گفتند و ان اشالله با همت و پشتکار، این مراسم له صورت مسابقات در محلات در طول سال ادامه یابد.

گفتنی است در این جشن قرآنی تعدادی از قاریان بین المللی و کشوری به قرائت قرآن پرداختند و از منتخبین مسابقات قرآنی در سطح شهرستان آبیک در دو رده سنی بالا و زیر ۱۶ سال با اهدا جوایز ویژه تقدیر به عمل آمد. ‌

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار