گرامیداشت 180 شهید تیپ سیدالشهدا(ع) در یادمان فکه

آئین گرامیداشت 180 تن از شهدای تیپ سیدالشهدا(ع) سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران در محل یادمان فکه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۲۸۶۷۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲

منوچهر سالاروند معاون روابط عمومی سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران با اعلام این خبر گفت: آئین گرامیداشت 180 تن از شهدای تیپ سیدالشهدا(ع) روز 14 اردیبهشت ماه جاری از ساعت 10 صبح تا  ظهر با حضور سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع)، خانواده معظم شهدا، رزمندگان و پیشکسوتان و عموم مردم برگزار می شود. سخنران این مراسم سردار علی فضلی فرمانده سابق لشکر 10 سیدالشهدا(ع) و جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

 سالاروند درخصوص شهدای تیپ سیدالشهدا(ع) اظهار داشت: در روز چهاردهم اردیبهشت سال 1364 ارتش حزب بعث عراق اقدام به انجام یک عملیات در منطقه فکه می کنند، این شهدا که آماده اعزام به مرخصی بودند، از رفتن به مرخصی امتناع می کنند و با همان وضعیت به خط مقدم جبهه بر می گردند که پس از یک نبرد سنگین در عملیات فتح المبین در حالی که برگه های مرخصی آنها در جیب شان بود به درجه رفیع شهادت نایل می شوند.

سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران هر سال در تاریخ 14 اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره این 180 رزمنده دلاور تیپ سیدالشهدا(ع)  مراسم بزرگداشتی در محل یادمان فکه برگزار می کند.

 

 

 

ارسال نظرات