خبرهای داغ:

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در زرین دشت

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز جمعه نهم اردیبهشت ماه با حضور پر شور مردم در شهرستان زرین دشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۹۰۶۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز جمعه نهم اردیبهشت ما با حضور پر شور مردم در شهرستان زرین دشت برگزار شد.

ملت غیور، آزاده و ظلم ستیز شهرستان زرین دشت همانند دیگر ملت ایران اسلامی بار دیگر و همانند گذشته درحمایت از مردم مظلوم،ستمدیده و بی دفاع فلسطین و در لبیک گویی به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب به میدان آمدند.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس بعد از نماز دشمن شکن جمعه در شهر حاجی آباد با حضور مردم مومن و روزه دار به همراه مسولین شهرستان از محل مصلی نماز جمعه تا سه راه درمانگاه برگزار شد.

حجت الاسلام غلامرضا دروندپور در پایان مراسم راهپیمایی امروز با بیان اینکه مؤمنين واقعي كساني‌اند كه بعد از اقرار به خدا و نبوت پيامبر،در امر اجتماعي هيچ‌گاه صحنه را ترك نكنند، یاد آور شد: این امر جامع دارای مصادیق متعددی است از جمله راهپیمایی روز قدس که هر ساله مردم شریف ایران ومردم آزاده سایر کشورها در پاسخ به ندای امام راحل برای آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیستهای اشغالگر اجتماع می کنند.
وی افزود: حادثه فلسطین یک بحران بزرگ و تلخ انسانی- اسلامی است که هیچ انسانی نمی‌تواند نسبت به آن بی‌تفاوت باشد.
امام جمعه زرین دشت ابراز کرد: یکی از ابتکارات امام راحل نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس است که دشمنان اسلام و قدس شریف را حقاً غافلگیر کرد.
سخنران مراسم تاکید کرد: حضرت امام رضوان الله علیه با این اقدام استراتژیک، به رژیم صهیونیستی و حامیانش فهماند که از این پس نه قدس و نه مردم فلسطین، که هیچ مظلوم و محرومی در سرتاسر جهان تنها نیست.
حجت الاسلام دروند پور با ذکر این نکته که روز قدس تبدیل به نمادی اثر گذار برای بیداری همه ملت‌های آزاده و به‌ویژه مسلمانان به شمار میرود: تصریح کرد: شاید بتوان گفت که مهم‌ترین دستاورد و هدف اصلی بنیانگذار جمهوری اسلامی از اعلام روز جهانی قدس، ایجاد تحول در ماهیت مبارزه علیه رژیم صهیونیستی باشد، بدین معنا که مسئولیت این مبارزه را از دست دولت‌های عربی-اسلامی خارج کرده و بار آن‌را بر دوش امت اسلامی قرار داده است.
وی با ذکر این نکته که مساله فلسطین از بعد ملی خارج و به یک مساله جهانی و اسلامی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: ما مردم شهرستان زرین دشت تا نابودی رژیم منحوس صهیونیستی دست از حمایت مردم مظلوم فلسطین بر نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار