جلسه اخوت کارگران با کارفرما در کارخانه آرد طلایی تفتان خاش برگزار شد

خاش/ به مناسبت هفته کار و کارگر جلسه اخوت کارگران با کار فرما در کارخانه آرد طلایی تفتان خاش برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۹۲۴۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاش، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات شهدای مدافع حرم سپاه شهرستان خاش گفت: به مناسبت هفته کاروکارگر و گرامیداشت روز بسیج کارگری نشست اخوت کارگران با کارفرما در واحد کارگری کارخانه آرد طلایی تفتان شهرستان خاش برپا شد .

ستوانیکم پاسدار روح اله شجاعی بیان داشت: این جلسه با همت پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهید خمر با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان خاش ، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم و هئیت مدیره کارخانه در محل دفتر مدیرعامل این واحد انجام گردید.

شجاعی افزود: جلسه اخوت کارگران و کارفرمایان با توجه به نحوه اجرای آن میتواند سهم بسزایی در رفع مشکلات و دغدغه کارگران داشته باشد و همچنین حس برابری و برادری را در جامعه کارگران و کارفرمایان نهادینه نماید.

وی ادامه داد: کارخانه آردطلایی تفتان از مجموع واحدهای ورشکسته بوده که با همت و حضورمجدد کارگران بسیجی در این واحد ما شاهد به کار افتادن دوباره چرخه تولید آرد در شهرستان می باشیم .

این مسئول خاطرنشان کرد: در پایان این نشست به سه نفر از کارگران کم بضاعت مالی این واحد سبد کالا معیشتی توسط هیئت مدیره تقدیم شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار