مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

رسانه و فضای مجازی ما در تراز انقلاب اسلامی باشد/ هر قلم اصحاب رسانه، یک سلاح قوی بر ضد استکبار جهانی است

حجت الاسلام علیمحمدی با بیان اینکه هر قلم اصحاب رسانه، یک سلاح قوی بر ضد استکبار جهانی است، گفت: رسالت خبرنگاران رسالت انبیاء الهی است.
کد خبر: ۹۴۲۹۴۸۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام، اظهار کرد: رسالت خبرنگاران رسالت انبیاء الهی است.

حجت الاسلام« علی اشرف علیمحمدی» اظهار کرد: مقام معظم رهبری  در بیاناتی  وظایف و رسالت رسانه ها به عنوان یک الگو برای پیشرفت جامعه بشری بیان می کند، یکی از وظایف مهم رسانه، افزایش آگاهی جامعه است و یکی از مهم ترین آگاهی ها، آگاهی های سیاسی است که رسانه ها باید در این عرصه، به درستی موضعات را تبیین کنند تا بتواند اطلاعات مهمی را به جامعه  ارائه دهند.

وی با بیان اینکه رسانه و‌ فضای مجازی ما  باید در تراز انقلاب اسلامی و در چارچوب ارزش های اسلامی باشد، گفت: خدمت بزرگ رسانه ها به مردم این است که دشمن انقلاب و نظام اسلامی را به مردم بشناسانند، یک رسانه آگاه عالم و متخصص قلمی نمی زند که دشمن را خوشحال کند و مردم ما را ناامید کند، پس خبر باید عالمانه باشد که مردم بهره برده و احساس عزت و بزرگی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: رسانه ها نباید مردم را نسبت به مسئولین بدبین کرده و شایعه پراکنی کنند، جو بدبینی در سطح جامعه ایجاد کرده و آب به آسیاب دشمن سرازیر  کنند،  امروز رسانه های غرب تمام حملات رسانه ای خود را متوجه نظام مقدس اسلامی کرده اند و باید مراقب بود که استکبار از عملکرد رسان های ما خوشحال نشود.

حجت الاسلام علیمحمدی با تاکید بر اینکه در رسانه ها، حرف های آشکار را بیان شود و پشت پرده نباشد، تهمت نباشد  که باعث ضلالت و‌ گمراهی می شود، گفت: رسانه ها یک سلاح قوی هستند هر قلم اصحاب رسانه، یک سلاح قوی بر ضد استکبار جهانی است، اگر این سلاح را  درست نشانه نگیریم قلب ملت خود را هدف قرار  خواهد گرفت و از این روز باید بسیار مراقب باشیم.

وی با اشاره به اینکه در اطراف جغرافیای کشور ما دشمن های بسیار خطرناکی وجود دارند و باید مراقبت کرد که در  دام های دشمن از جمله بزرگنمایی مشکلات و کمبودها قرار نگیریم، افزود:  انتقاد باشد اما باید عالمانه، متخصصانه، آگاهانه و مدبرانه باشد که دشمن قدرت سو استفاده از آن را نداشته باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: رعایت عدالت در نقد بسیار مهم است، نقد باید منصفانه باشد و از سوی دیگر نیز،   فضای جامعه را به فضای محبت و برادری تبدیل کنیم، همانگونه که دین اسلام، دین محبت است.

ارسال نظرات