مسئول عقیدتی سیاسی سپاه محلات

برگزاری بیش از سی برنامه متنوّع درناحیه مقاومت سپاه محلات به مناسبت هفته عقیدتی

استاد مطهری در برابر اندیشه ها و مکاتب انحرافی ایستاد و میراث ماندگار او که همانا کتاب های ارزشمند ایشان است ، هم اکنون در اختیار مشتاقان سیره نبوی و شیعه جعفری است .
کد خبر: ۹۴۳۰۰۰۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات ، سرگرد کاوه مسئول عقیدتی سیاسی سپاه محلات ؛ در مصاحبه با خبرنگار بسیج ، رئوس برنامه های بزرگداشت مقام معلم و  هفته عقیدتی در سپاه محلات را تشریح نمود .

سرگرد کاوه ضمن اشاره به تالیفات ماندگار استاد شهید مطهری در احیای تفکر دینی و بنیانگذاری نقشی نوین در نسل جوان در نگرش به آموزه های اسلام ناب محمدی گفت : در دوران منتهی به وقوع انقلاب اسلامی ، استاد مطهری تمام قد در برابر اندیشه ها و مکاتب انحرافی ایستاد و تمام انگ ها و تهمت های وارده به دین اسلام و مکتب تشیّع را با بیان نافذ و قلم شیوای خودش زدود و میراث ماندگار او که همانا کتاب های ارزشمند ایشان است هم اکنون در اختیار مشتاقان سیره نبوی و شیعه جعفری است .

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه محلات افزود : این روزها که انقلاب اسلامی در شرایط حسّاسی قرار گرفته و در معرض انواع دسیسه ها و توطئه ها و شبهات فکری است ، جای خالی استاد شهید مطهری در عرصه جنگ نرم و هدایتگری آن به شدت احساس می شود امّا به تعبیر مقام معظم رهبری ، جوانان خلّاق و بصیر ، افسران جنگ نرم هستند و باید در این میدان با سلاح معنویت و آگاهی وارد شوند که در این خصوص ، مطالعه کتاب های استاد مطهری و تعمّق در آنها بسیار کارگشاست .

سرگرد کاوه در خصوص برنامه های معاونت عقیدتی سیاسی سپاه محلات در هفته عقیدتی سیاسی امسال گفت : دیدار با امام جمعه شهرهای محلات و نیمور ، مسابقه از آثار شهید مطهری ، برگزاری نمایشگاه کتاب آثار شهید مطهری ، مسابقات ورزشی بین بسیجیان و کارکنان ، نشست حکمت مطهر ناحیه ای ، دیدار با مربیان عقیدتی ، دیدار با همکاران عقیدتی بازنشسته ، اعزام مبلّغ روحانی به مساجد و پایگاه ها ، معرفی آثار شهید مطهری در طول هفته عقیدتی در سطح مساجد ، استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ترویج دیدگاه های استاد مطهری و ... از جمله برنامه های شاخصی هستند که در طول هفته عقیدتی  در محلات برگزار خواهد شد .

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه محلات در پایان ضمن تاکید بر لزوم اِحیای اندیشه های شهید مطهری در عصر حاضر ، وظیفه اصلی بسیجیان را اهمیت دادن بیش از پیش به مطالعه کتاب های سودمند و مجهّز شدن به سلاح معنویت و بصیرت دانست تا در جهاد تبیبن موفق باشند  .

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار