به مناسبت روز معلم :

دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر با معلمان آموزش و پرورش تبادکان

به مناسبت روز معلم مراسم تجلیل از مقام معلم با حضور فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد و مدیر آموزش و پرورش ناحیه تبادکان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۳۰۰۴۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر و فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی این ناحیه با حضور در اداره آموزش و پرورش ناحیه تبادکان، روز معلم و عید سعید فطر را به این عزیزان تبریک گفته و از مقام معلم تجلیل به عمل آمد .

 

سرهنگ پاسدار حسین فضائلی‌ در این مراسم ضمن تبریک هفته معلم و عید سعید فطر گفت : تمامی شهدا و ایثارگران شاگردان تربیت شده معلمانی هستند که عاشقانه و پرتلاش در پی تربیت علمی و دینی دانش آموزان خود هستند.

 

مدیر آموزش و پرورش ناحیه تبادکان نیز ضمن تقدیر از حضور فرمانده سپاه ناحیه حر و فرماندهان حوزه های دانش آموزی و تبریک روز معلم به همکاران خود ابراز داشت : معلمان می‌توانند با داشتن روحیه بسیجی و جهادی در این مسیر بزرگ بیش از پیش موفق و پیروز باشند.

 

در این مراسم هدیه و شاخ گلی از طرف بسیج دانش آموزی توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حر و فرماندهان برادر و خواهر حوزه بسیج دانش آموزی به تمامی معلمان و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش تبادکان اهدا گردید. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار