فرمانده سپاه ناحیه فارسان:

جنگ نرم دشمن بنیان خانواده ها را هدف گرفته است

فرمانده سپاه شهرستان فارسان گفت: دشمن از طریق جنگ نرم و با سلاح شبكه های مجازی، اینترنت و ماهواره به دنبال ایجاد شبهه در دین و انحراف نسل جوان از ارزشهای اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۳۰۱۲۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی سیاسی با موضوع خانواده و جنگ نرم در پایگاه مقاومت بسیج خواهران بیت الزهرا فارسان برگزار شد.

در این نشست سرهنگ علیرضا عربی فرمانده سپاه ناحیه فارسان گفت: دین اسلام همیشه نگاه ویژه‌ای به خانواده داشته است. ما در قرآن یا احادیث امامان معصوم دیده‌ایم که تاکید دارند اعضای خانواده نسبت به یکدیگر مسئول هستند و حقوقی دارند که باید رعایت شود.

وی تصریح کرد: دشمن از طریق جنگ نرم و با سلاح شبكه های مجازی، اینترنت و ماهواره به دنبال ایجاد شبهه در دین و انحراف نسل جوان از ارزشهای اسلامی است.

سرهنگ عربی  با اشاره به سخنان رابرت مرداک غول رسانه‌ای یهودی، تصریح کرد: در جامعه ایران نقطه ضعف مذهب و سیاست نیست، بلکه در ایران نقطه ضعف کلمه مقدس خانواده و در راس آن مادر خانواده است که تضعیف و براندازی این‌ها موجب فروپاشی می‌شود.

وی گفت: این ملعون دقیقا نسبت به جایگاه حساس و محوری مادر در خانواده شناخت پیدا کرده و این ستون خانواده را هدف گرفته و گفته اگر بتوانیم در خانواده های ایرانی مادر را تخریب کنیم و نقش مادری اش را تحت الشعاع قرار دهیم در واقع کل خانواده را از هم پاشیده ایم.

وی در پایان عنوان کرد: محبت در خانواده ها را باید مورد توجه قرار داد و بدانید که ایجاد محبت و احترام در خانواده و رعایت حقوق یکدیگر بزرگترین راهکار برای مقابله با این جنگ نابرابر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار